Earl Grey thee

Discussion in 'Gezondheid' started by leonietje24, Sep 21, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

Jul 25, 2006
    2,529
    0
    0
    Dag allemaal,

Op dit moment ben ik echt verzot op Earl Grey thee met melk en suiker :oops: ...

Kan iemand mij vertellen of ik dit gewoon de hele dag door kan drinken?

Groetjes Leonie

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Teveel thee is niet goed, aangezien hier theïne en cafeïne in zit. Er zit weliswaar niet zoveel cafeïne is als in koffie, maar ik zou toch afwisselen met water, vruchtensap enzovoort.

3. stranger

stranger Fanatiek lid

Mar 28, 2006
    3,412
    0
    0
    Eurl grey is een zwarte theesoort en daar zit idd theïne in. Het wordt aangeraden daar niet veel van te drinken. In groene thee zit minder theïne en in kruidenthee helemaal geen dus die kun je in principe onbeperkt drinken. Wel moet je opletten op de kruiden die erin zitten niet alles mag je als je zwanger bent. Maar bij Zonnatura bijvooerbeeld staat het erop als je het tijdens de zwangerschap niet mag drinken.

4. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

Jul 25, 2006
    2,529
    0
    0
    Maar als ik op een dag 4 koppen thee drink, kan dat dan kwaad?? Ik wissel het af, gewoon water en vruchtensap ertussendoor...

Alvast bedankt

5. pim

pim Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    3,970
    0
    36
    Nijmegen
    Dat kan volgens mij helemaal geen kwaad hoor!

Pim

6. Raomi

Raomi Actief lid

May 4, 2006
    130
    0
    0
    Ik drink ook zoiets per dag, 5 koppen. Ben benieuwd of dit kwaad kan....5 koppen koffie lijkt me erger.

7. ElleE

ElleE Actief lid

Jun 4, 2006
    223
    0
    0
    Misschien kun je eens langs Simon Levelt gaan (als je een filiaal in de buurt hebt...). Daar hebben ze groene Earl Grey thee, en dat is nog lekkerder dan gewone Earl Grey (vind ik...)!

8. elasMIEKje

elasMIEKje Actief lid

Feb 14, 2006
    152
    0
    0
    De groene earl grey thee verkopen ze ook bij de reformzaak van het merk : de pyramide

Deze is inderdaad erg lekker en beter voor je.

groetjes,
    Annemieke

Share This Page