Ik wil zo'n zwempak kopen voor mijn zoontje. Hij heeft maat 98/104 en gaat meer naar 104 dan 98. Hij is ook breed van bouw. Hoe valt next direct? En heeft iemand ervaring met zo'n pakje? Hij past in 98/104 van hm bijv, dat valt ook breder dan merkkleding. Maar je moet kiezen 3/4 jaar of 4/5 jaar. Beter dan 4/5 bestellen? Het is voor september en hij wordt in december 4. Buy Pirate Dress Up Sunsafe Suit (3mths-6yrs) online today at Next: Netherlands
Ik zou 4/5 jaar bestellen. De kleding valt vergelijkbaar met H&M, maar als je het pas in september nodig hebt zou ik het zekere voor het onzekere nemen.
Ja heb er nog nooit iet besteld maar hoe werkt t met Retour sturen? Op website staat vor eigen kosten naar Engeland sturen. Weet iemand hoeveel dat kost en geldt dat ook als je een andere maat wilt ipv je geld terug?
dat kost 9 euro zonder track en trace, en ja ook bij ruilen moet je gewoon die 9 euro betalen bij het postkantoor
Dankjewel voor de reactie. Dan kan ik beter wat meer ineens bestellen anders is t retour sturen haast even duur, bestel ik voor de zekerheid een maatje groter