Het is niet het laatste seizoen hoor, alleen Anton stopt ermee. Ze gaan er wel mee verder. Ik vind juf Helma ook geweldig!
Ik heb dus echt keihard gelachen. Sorry. WE GOT HIM! Ik werk zelf op een ‘gemengde/donkere’ school dus zag al hele scenario’s voor mij!
Kijk maar op nu.nl. Daar staat het ook duidelijk. Na dit seizoen stopt de serie. Die Anton maakt ook de serie zoals hierboven ook is geschreven.
Denk dat het succes van het eerste seizoen moeilijk te overtreffen valt. En na 2 seizoenen is de rek er denk ik wel uit. Dan verval je snel in herhaling van thema's denk ik.
Ik vond het heerlijk om weer te zien. Heb er smakelijk om gelachen. Wat een spiegel wordt er voor gehouden! Dit is het laatste seizoen, dus ik ga er elke zondagavond voor zitten.
Hè hè eindelijk tijd gevonden om mijn opname van de luizenmoeder terug te kijken. En wat was het weer fantastisch! Heb echt m'n billen weer uit m'n broek gelachen . Wat is dit toch mijn soort humor .
Ik denk voor dit soort series ook wel genoeg om na t tweede seizoen te stoppen. Het is een soort humor, om de dagelijkse dingen mee over de top te halen, die tot op een bepaald punt hilarisch is, maar wat je ook niet uit kunt blijven melken. Mooi stoppen met een grote lach.
Ik vond hem vanavond veel leuker dan vorige week! En was dit nou de eerste keer dat we Brently te zien kregen?
Wat een heerlijke aflevering heb helemaal dubbel gelegen. "Frisse wind door de voorbibs" je kon me opvegen