Eisprong en lange cyclus

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Meis28, 25 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Na 194 dagen ben ik eindelijk ongesteld geworden, maaarrrr het is vrij weinig en meer oud bloed dan rood bloed.
    Kan er een eisprong hebben plaatsgevonden na al die tijd of is dit niet mogelijk en is het lichaam als het ware aan het schoonmaken? Weet niet waar ik vanuit kan gaan. M'n vorige menstruaties na de pil stop waren ook van korte duur en met meer oud bloed dan rood bloed.

2. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Dat kan zeker wel hoor. In mijn cyclus van 134 dagen had ik ook een eisprong, dit is bevestigd middels een echo en ook was dit duidelijk terug te vinden in mijn temperatuurkaartje. Maar het kan ook zijn dat er geen eisprong is geweest en je lichaam wel het baarmoederslijmvlies afstoot.

Je kansen op zwangerschap zijn niet echt groot op deze manier.
    Ik hoop dat je volgende cyclus korter gaat worden!

3. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Mijn huisarts vertelde me dat dit zeker wel mogelijk is. Maar de kans blijft natuurlijk klein, maar het kan dus wel!

4. Joy1

Joy1 Bekend lid

11 mrt 2013
    512
    2
    18
    NULL
    NULL
    Bij mij kon het blijkbaar :)

5. tifa

tifa Bekend lid

6 jan 2014
    512
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was laatst bij de dokter die zik dat het inderdaad wel mogelijk was. Maar dan moet ke ook maar net die dag gesekst hebben... of rond die dag.

fijn dat je nu toch ongesteld ben geworden!

6. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ok! Geen idee of je dus van een eisprong kan uitgaan, het kan ook gewoon slijmvlies zijn dus wat afgestoten wordt zonder eisprong..

Deel Deze Pagina