Hoi!! Na ruim een jaar proberen zwanger te worden, is bij mij de ziekte van Hashimoto geconstateerd (trage schildklier). Da's net een paar weken geleden. Aangezien mijn TSH waarde super hoog bleek, werd ons vanaf dat moment ook ten zeerste afgeraden om door te gaan met zwanger worden. Ik slik nu 2 weken thyrax en niet eerder dan dat de TSH rond de 1 zit, mogen we weer verder met onze kinderwens. Geen idee hoe lang dat gaat duren, dat schijnt nog al wisselend te zijn. Ik ga uit in elk geval van enkele maanden. Ik ben benieuwd of er nog meer dames met schildklierproblemen zijn die zin hebben om hier mee te kletsen over hun bevindingen rondom het zwanger worden of zwanger zijn. Ben benieuwd naar jullie verhalen. En zijn er misschien toevallig ook meiden die net als ik nog maar net weten dat de schildklier niet goed functioneert? En die nu ook moeten wachten met zwanger worden? Nou ben benieuwd naar jullie reacties. Groetjes, Pien
Hier loopt al een topic over: http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/290264-wordt-de-werking-de-schildklier-standaard-onderzocht-bloedonderzoek.html
Dankje voor je reactie Chillin! Ik zal daar eens gaan buurten dan, is wel zo handig. Dan kan ik dit topic wel sluiten.