Lukt niet te minderen met flesjes

Discussion in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' started by xBella, Apr 14, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xBella

xBella Actief lid

Apr 1, 2015
    235
    0
    0
    Mijn zoontje is 6.3 weekjes oud, hij weegt 4300 gram en wilt te vaak drinken.. Eerst dacht ik dat het de krampjes waren maar die zijn zowat over.. Ik ben van 90+3 8 voedingen naar 120+4 in de hoop dat hij wat meer tijd ertussen zal houden.. Maar het lukt maar niet en het is na 3uurtjes krijsen tot de fles in ze mond zit. Ook heb ik gedacht aan zuigbehoefte maar zijn speentje hoeft hij dan niet.

Ik moet zeggen dat als hij goed slaapt er wel wat langer over kan doen,. Ik merk dat hij honger heeft omdat hij een bepaald soort "huil" op dat moment heeft en ze handjes begint te sabbelen en z'n tong uit steekt.

Ik heb ook geprobeert terug te gaan naar 90+3 maar dan komt hij al om de 2(!!) uur.. Heb gekeken naar forte voeding maar wil eigenlijk biet overstappen omdat hij het nu zo goed doet qua krampjes met de omneo.. Wat moet ik doen? :(

2. Nutricia

Nutricia Bekend lid

Jun 4, 2014
    537
    0
    0
    Goedemorgen,

Dankjewel voor je vraag op het forum. Vanwege wetgevingsrichtlijnen zijn wij niet bevoegd om vragen over flesvoeding voor zuigelingen jonger dan 6 maanden te beantwoorden. We verwijzen je hiervoor naar je consultatiebureau. Zij kennen je kindje persoonlijk en kunnen je gericht advies geven.

Groetjes,

Anne-Lotte- Nutricia voor jou

Share This Page