Is er uberhaupt iemand bij wie het wel gelukt is? Ik vraag mij elke keer af of ik het een poging ga geven of helemaal niet.
Nee, is bij mij niet gelukt en ik heb echt tig soorten en merken geprobeerd. Ook bv eerst koken maakt hier geen enkel verschil. Daarnaast ging zoonlief ontzettend spugen van pap, het is pas sinds een week of 3 (en hij is nu 8mnd) dat hij pap goed verdraagt.
Ik heb het nooit geprobeerd. Het leek me teveel gedoe: eerst kolven en dan pap geven. Dus ik legde dochter aan en gaf daarna een boterham (bij ontbijt en lunch). En als ik eens een keer gekolfde melk over had (gebeurde niet vaak), dan maakte ik daar een pannenkoek van. Vond dochter erg lekker. Ik heb wel eens gelezen dat pap van biobim wel zou binden met moedermelk, maar ik weet niet waar je dat merk kan kopen.
Ik heb toen mijn dochter wat ouder was idd wel eens biobim muesli pap gegeven van melk die ik over had van kolven op m'n werk en toch op moest. Dat ging qua indikken prima. Ik kocht het bij mijn lokale biologische winkel
Ik heb het wel eens geprobeerd, maar het bindt op de een of andere manier niet goed. En ik vond het ook wel een heel gedoe, dus mijn kinderen hebben de pap-fase een beetje overgeslagen.
Biobim ging hier goed. Mijn moeder geeft het nog steeds met mijn afgekolfde melk. Mijn dochter is 14 maanden. Ik heb het zelf nooit gegeven, maar omdat ze de fles weigert hebben we dat in het leven geroepen. I.c.m. drinken uit een rietjesbeker.
Biobim schijnt de enige te zijn die een beetje wil. Die van de AH werkte in elk geval niet en ik heb het eigenlijk niet meer geprobeerd.
Alleen biobim mengt met bv. Maar heb die moeite nooit genomen hahaha. Hier gewoon bv als ontbijt tot ze een maand of 15 was. Toen ging ze brood eten s morgens of yoghurt.