wie praat mij even moed in

Discussie in 'De lounge' gestart door luuus, 22 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luuus

luuus Niet meer actief

morgen moet ik naar de kaakchirurg en ik ben zooo bangggg...:)

2 kiezen die nog niet door zijn zitten dwars dus moeten er uit gesneden worden.. misschien mensen die dit ook gehad heb en waarbij het heeeel erg mee viel??? weet ook iemand hoelang zo'n afspraak ong duurd??

2. Seth

Seth Niet meer actief

joh... had hier 4 verstandkiezen die niet door waren en dwars zaten..... zijn alle 4 uitgesneden.... (2x2)

Van het snijden voel je niets... ja beetje rot gevoel, geen pijn, maar echt te doen hoor....!!
    en daarna is het ff klote met eten en drinen en dik, maar goed te doen met pijnstilling en t geneest echt snel...

Zie dat je al een dochtertje hebt....
    nou een bevalling is heftiger... en duurt langer... dus dit komt helemaal goed hoor!!!!!

Succes!!!

3. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    En je krijgt goede pijnstilling. De ingreep zelf is werkelijk zo gebeurd!

4. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik heb ook eens 2 verstandskiezen eruit moeten laten snijden... vond het reuze meevallen hoor... je wordt goed verdoofd dus je voelt echt niets en ze zullen het ook vragen... daarna voel je natuurlijk wel wat stekerige pijn als de verdoving is uitgewerkt maar het is goed te doen met wat ibroprufen en de voorgeschreven pijnstillers en mondspoeling die je krijgt voorgeschreven!
    het is ffe doorzetten maar het valt best mee vond ik....

5. luuus

luuus Niet meer actief

haha bedankt seth:D nou jou verhaal heb ik alweer wat meer moed... tot nu toe heb ik alleen maar draaamaaa verhalen gehoord erover dus ik durfde al bijna niet meer te gaan... ik moet ook 2x morgen de eerste helft en dan een nieuwe afspraak maken....

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Wil je alleen even succes wensen!!

7. luuus

luuus Niet meer actief

thnx aaliyah...:D;)

ik dacht echt dat het best heftig was na alle vertelde verhalen maar zo te horen valt het best wel mee...:D

ik word al een stuk vrolijker nu haha

8. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Wat mij helpt met dit soort dingen is denken, "Over een half uur is het voorbij." Of als een afspraak om 2 uur is, "Om drie uur ben ik weer thuis." Vind het ook helemaal niet fijn om naar de tandarts te gaan en helemaal niet toen met mijn verstandskiezen, maar goed als het eenmaal voorbij is ben je ook weer blij. Nou ja na een paar dagen dan:D

9. Jsvlinder

Oh ja, succes!!

10. claire1978

claire1978 Actief lid

5 jan 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij is het ook 100% meegevallen hoor.
    Met alle verhalen ging ik erg bang de behandeling in.
    De ingreep was best snel voorbij en heb nauwelijks een dikke kaak gehad! Ook de pijn vond ik goed te doen. Heb ze ook in 2 x alle 4 eruit laten halen.
    Laat je niet gek maken en je zult zien dat de pijnstilling inderdaad
    zn werk zal doen!

Succes en laat je even weten over een paar dagen hoe het is gegaan???

Groetjes Claire

11. Seth

Seth Niet meer actief

Die verhalen zijn ook erg prettig.....

hetzelfde als alle heftige bevallingsverhalen die iedereen opeens moet vertellen als je zwanger bent.....!!!!

joh je moet maar denken... als het zo'n hell was als sommigen beschrijven zou het wel onder algehele narcose zijn...... met een opname van een dag of 10 er achteraan... met sondevoeding...

:D

12. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    wil je best moed in praten, maar heb het zelf ook gehad en ik vond het verschrikkelijk..leek wel of hij met zijn hele gewicht in mijn bek stond te rammen en trekken en duwen..echt zachthandig was het niet..enige was dat je geen pijn had, maar prettig was anders en dan die spuiten..vooral die je in je gehemelte krijgt..auw..maar wil je toch wel even moed in praten..succes morgen.;)

13. luuus

luuus Niet meer actief

haha indd erg leuk die verhalen altijd... maar indd je krijgt verdovingen... ik vind veel prima maar de tandarts vind ik echt 10x niks haha...

thnx voor de tip jsvlinder die ga ik zeker onthouden... en ik laat morgen wel even weten hoe het gegaan is.

14. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Ooh ik moet binnenkort ook, maar ik heb uitstel van executie gekregen omdat mijn weerstand nog niet terug is na de bevalling.
    Ik vind het ook echt doodeng, en je hoort inderdaad alleen maar horrorverhalen!
    Ik wens je veel sterkte, ik hoop dat het meevalt, laat je het nog even weten!

15. Jsvlinder

Leef je nog???:D

16. luuus

luuus Niet meer actief

hahahah ik heb het overleefd hoor.
    het viel echt reuze mee naderhand gelukkig!! alleen had ik niet echt een aardigge man. toen ik binnekwam zei ik vrolijk hallo maar volgens mij had hij z´n dag niet ofzo want hij zei niks terug.. ook legde hij niks uit van wat die ging doen. ik moest zitten en had ineens 4 spuiten in me mond, ik schrok er gewoon van omdat hij niks zei! maarja buiten dat stond ik binnen 10 min weer buiten en met goede pijnstillers is het nou ook wel te doen.

ik twijfel alleen om of ik de 2de keer ergens anders ga want echt vriendelijk waren ze niet daar.

17. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Meis succes !

En geloof me het valt allemaal mee, hier ook twee verstandskiezen er uit moeten laten halen en vond alleen de verdoving ff wat minder maar pijn deed het niet ...

en idd een bevalling is erger ;)

Trouwens bij werkte het om mijn lievelings muziek op te zetten ( met mijn I-pod ) ik was zo gefocust op de muziek dat ik niet door had dat ze bezig waren :D

18. mama84

mama84 Lid

9 feb 2010
    42
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Rotterdam
    Waarom ga je volgende x niet naar het clara ziekenhuis in rotterdam? daar zit een hele aardige kaakchirurg.. wachttijden zijn wel langer als bij andere ziekenhuizen maar dat komt juist omdat hij zo goed is:)

liefs

19. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Dr Beeeeeh ... Oftewel Dr Geit ;)

die heb ik ook gehad ...

20. mama84

mama84 Lid

9 feb 2010
    42
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Rotterdam
    hmm nee die was het niet hahaha. was nog een knappe vent ook:D maar ze schijnen daar allemaal goed te zijn. ik had er 1 van rond de 40 maar geen dokter geit:D hahaha

Deel Deze Pagina