Ah, je ziet gewoon de moeheid van die laatste foto. Duidelijk dat hij niet lekker in zijn vel zit. In die speelgoedauto ziet hij er wel goed uit, vrolijk en wel.. Heel veel sterkte. Hoop zo dat het snel beter met hem gaat, en let op jezelf en je man hoor... Wat moeten jullie meemaken.. Pfff
Wat een knappe jongen! Hopelijk weet je snel wat resultaten dat jullie weten waar jullie aan toe zijn!
arm manneke Hopelijk hebben jullie snel uitslag en kunnen ze hem snel beter maken en kan ie weer lekker plezier gaan maken!
Ach, arm knulletje! Hopelijk knapt hij binnenkort op en kunnen ze iets met de testresultaten. Dan is het niet voor niks geweest.
Oh wat hoop ik dat jullie snel wat met weten. Kan me voorstellen dat je je enorm zorgen maakt! Hij ziet er idd echt uit moe en ziek uit. Ik denk aan jullie!
Ach lieverd, wat breekt mijn hart bij het zien van de foto's! Jullie mooie dappere mannetje verdient dit niet, jullie verdienen dit niet! Ik denk aan jullie, houd vol! *dikke knuffel* 😘
Heel veel sterkte! Hopelijk hebben jullie snel de uitslag. En wat een knap kereltje is batuhan zeg! <3
lieve mama van batuhan. mijn hart breekt van je berichtjes. ik doe een dua voor jullie en denk aan jullie. batuhan is een prachtig kereltje, mashalah. dikke knuffel.
Lieverd we zijn thuis! Nu nog wachten op de uitslagen insaAllah zal het allemaal goed zijn. En is het iets heeeel simpels dat batuhan de laatste tijd zo is. Zodat het heel makkelijk op te lossen is.
Oh wat gaan jullie door een nachtmerrie op dit moment! Leef ook met jullie mee, al kan ik natuurlijk niet echt iets betekenen... Hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid! Hij ziet er inderdaad niet happy uit op de foto's, duidelijk verschil met 6-7 weken geleden (ook in gewicht volgens mij)... Sterkte en beterschap!
Ik hoop het zo meis dat het niet is ergs met batuhan, yarab ! Laat je het weten als de uitslag binnen is?
Een hele dikke knuffel. Hoop dat er iets uitkomt wat niet zo ernstig is. Wat een dappere grote jongen is Batuhan!