Hoop voor jullie dat het idd iets simpels is. Moet je lang wachten voor de resultaten er zijn? Duimen draaien!!
Het gaat gelukkig wel iets beter als hoe het was. Hij lacht de laatste paar dagen gelukkig weer. Lief dat je er naar vraagt
Jeetje wat duurt dat lang zeg! Kunnen ze nog helemaal niks zeggen? Fijn dat het wel wat beter gaat met hem...
Ik zocht dit topic al maar kon m niet vinden. Fijn te lezen dat het iets beter gaat. Jammer dat er nog steeds niks bekend is.
Lieverds onwijs bedankt voor jullie interesse. We moeten morgen ochtend vroeg in het ziekenhuis zijn voor de uitslagen. Heb door de spanningen denk ik hele heftige migraine. Lig helemaal plat heb geen kracht in mijn armen en benen. Ik hoop dat als alles goed gaat ik uiterlijk om 10:00 zal laten weten wat ze zeggen.
Oh wat een spanning meis! Ik zal voor jullie duimen, ik denk aan jullie 17.00 uur onze tijd. Houd je taai! xxx
Bedankt meiden ben tegen 5 uur s'ochtends in slaap gevallen. En al een uur wakker. Werd wakker omdat ik moest braken. Komt door de zenuwen.