je kan ook gewoon bellen en het uitleggen en vragen wat er aan gedaan kan worden. Zonder gelijk dreigend over te komen. Beetje respect vind ik dat...
Ik wordt altijd heel moe van ziekenhuizen. Heb er genoeg ervaring mee en nu weet. Als je er zelf niet bovenop zit en blijft bellen en eisen lullen ze allemaal langs elkaar heen krijg je 100 verschillende meningen en ben je nog niet geholpen. Ik zit overal bovenop en sta vooraan dat gehanes in die ziekenhuizen af en toe moe wordt je ervan. Als je zelf voelt dat het niet ok is inderdaad bellen en erop staan dat je wordt geholpen klaar
joh meid als je kan bellen kun je ook googelen wat zon behandeling inhoud en je kan mij niet vertellen dat jij of je naaste helemaal geen uitleg hebben gekregen hoe en de wat of daar zelf niet naar gevraagd hebben.
Omdat je het hebt over eisen. Dit is mijn mening over iets eisen. Maar gelukkig heeft ts het anders opgelost dus wat mij betreft genoeg hierover. Ik wil niet dat ts hiermee verward wordt
Haha ik ben idd niet zo van het eisen en heb gewoon netjes gebeld en het gevraagd ik wist trouwens dat dat een bijwerking kon zijn dus zijn de kids donderdag en vrijdag ook fijn naar opa en oma gegaan , daar kregen ze meer aandacht dan bij mij Vanmorgen was de hoofdpijn er nog maar nu is het gewoon stukke minder, gelukkig! Hopelijk morgen nog wat minder dan ben ik helemaal blij thnx voor jullie reacties !
En dan niet meteen te hard van stapel lopen met tillen en bukken hė. En af en toe even gaan liggen, liefst voor de hoofdpijn weer begint.
Ik vraag me af of je geen advies hebt gekregen wat je wel of niet moet doen de eerste dagen na de lp... Ik kreeg indertijd het advies om de eerste dagen weinig tot niets te doen en vooral veel te liggen, veel/intensief beweging, tillen, stoten etc kan er ook voor zorgen dat het minder snel heelt of juist open gaat.
Ik heb weinig advies gekregen, alleen rustig aan doen en gaan liggen als je hoofdpijn krijgt.. Maaaar de hoofdpijn is zo goed als weg!! Jeeej
Fijn dat ie weg is! Ik heb ook een keer een lumbaalpunctie gehad maar geen hoofdpijn gelukkig. Anders had ik het ziekenhuis gebeld. Die naald is wel eng,zo lang als mn hand.
Super! Ik vond het zelf ook fijner dat het vanzelf dicht zou gaan. Bloed inspuiten leek me ook niet alles en hoorde daar ook verschillende verhalen over. Maar het blijkt bij jou dus ook te kloppen. Rond dag 6-7 al een heel stuk minder? En nu nog even rustig aan blijven doen hė.
@klaproos oohh egt he die dokter kwam 3 uur later en die naald die lag me daar maar aan te kijken pffff @bokker ja ben er ook blij mee, dat bloed inspuiten lijkt me ook nikss brrrr Ik doe zker nog fftjes rustig aan maar ben al blij dat ik niet meer de hele dag hoef te liggen