hoihoii ik zal me even voorstellen, ik ben danielle 25 en heb sinds mei 2009 een kinderwens die helaas onvervuld is gebleven tot nu toe. januari 2009 een bbz gehad dwars door het koperspiraal en dat heeft onze wens aangesterkt vandaar dat we in mei er toen voor besloten te gaan!. in aug 2011 bij de huisarts geweest manlief zaadtest gehad deze bleek slecht wel veel zaadcellen maar slechts 2 a 3% bewegelijk en goed gevormd.. in ockt bij de ferti-arts geweest in het elisabeth zkh in tilburg en een 2e zaadtest gedaan omdat mijn man na aanlijding van een bijbalontsteking in het verleden antistoffen aanmaakt hebben ze meteen een opwerkingstest uitgevoerd. met goed nieuws dat we voor iui in aanmerking komen ze wilde eerst nog overleggen omdat de uitslagen nu zo goed waren of we eerst nog 6 maanden zelf moesten proberen. vandaag is besloten dat dit niet hoeft en dat ze ons in januari gaan helpen, omdat ik in jan 2008 een herseninfarct heb gehad moet ik 8 dec eerst op een preconceptioneel advies gesprek komen om alles goed na te lopen voor ze beginnen met bepaalde hormonen en of ik eventueel antistolling moet gaan gebruiken ter voorkoming van een nieuw infarct.. ivm de winterstop mogen we 9 januari terug komen bij de ferti-arts en gaan we het traject opstarten SPANNEND
Hoi Daan, wij zijn net begonnen met een topic met dames die ongeveer nu of binnenkort beginnen met IUI, wil je met ons meeschrijven? We zijn net begonnen, zijn nu met zes, dus je kan nog heel gemakkelijk instromen! Wie beginnen er ook in November met IUI en Hormonen? ‎ Groetjes Marlida