Ik gebruik het denk ik nog maar 1 x in de maand gemiddeld. Als je strepen zet met een wit oog potlood kan je zien waar je al geweest bent. De flitsen zijn veel kleiner en minder fel als die van de schoonheids salon na het flitsen volgens mij 24 uur niet in de zon, staat in mijn handleiding
ik heb niet het allernieuwste model gekocht en de mijne gaat 100.000 flitsen mee. volgens het boekje zou dat bij gemiddeld gebruik 5 jaar flitsen zijn..
ja er staat bij welke huidskleur het wel en niet geschikt is. ook de haarkleur waar het wel en niet geschikt voor is. in de tabel staat hoe je hem in moet stellen op basis van je huid en haarkleur en als je gebruind bent door de zon je daar ook rekening mee moet houden. in het begin mag het apparaat eens in de 2 weken gebruikt worden. en ogen open mag het moet niet. ik vond het heel vervelend iig. ik heb geen negatieve verhalen gelezen over brandwonden ed. maar naar mijn idee ontstaan zulke dingen in 99% van de gevallen door verkeerd en te vaak gebruiken
Ik gebruik het eens in de 3 tot 4 weken. In het begin elke 2 weken en er staat ook bij dat je het niet vaker mag gebruiken. Moedervlekken maak ik wit met wit oogpotlood, anders verschroeid hij. Er staat duidelijk bij vermeld welke sterkte je moet gebruiken bij welk huidtype. Als je hem dan toch hoger zet )of bijv 3x per week gebruikt) tja eigen verantwoordelijkheid zou ik denken. Oja en ik kijk weg als ik flits, 1x de fout gemaakt om het in het donker te doen en ernaar te kijken haha doe ik nooit meer. Het apparaat kan ook alleen flitsen als hij goed op de huid staat en niet zomaar als je hem vast hebt ofzo. Ik gebruik hem alleen nog als het goed licht is en kijk er gewoon niet naar op het moment dat ik op het knopje druk. De mijne gaat 250.000 flitsen mee, zou ong 7 a 8 jaar moeten zijn. Ligt er een beetje aan of je het voor alleen je benen gebruikt of ook oksels, bikinilijn etc. En hoe vaak je hem gebruikt natuurlijk.
Ik gebruik het ook eens in de maand. Brandwonden krijg je alleen als je meerdere malen op dezelfde plek zou flitsen en onjuist gebruik van het apparaat. Maar de apparaat is zo gemaakt dat hij zelf weigert te flitsen op plaatsen waarvan de huid erg gevoelig/donker is en geeft dat aan met een oranje lichtje. Verder staat alle voorzorgmaatregelen ivm met zonnen etc. erg duidelijk aangegeven in de handleiding.
Ik heb er ook een en het werkt best goed. Je mag het 1x per 2 weken doen. De eerste paar keer groeien de haren nog wel terug binnen die 2 weken, maar na een keer of 3/4 merk je echt dat minder haren zijn. Ik doe het een beetje op gevoel, heb ook wel eens van die streepjes gezet met oogpotlood, maar dat kreeg ik er dan haast niet meer af naderhand, haha. Ik heb nooit iets gemerkt van brandwonden. Het doet ook geen pijn. Alleen op sommige plekjes waar je huid sowieso wat gevoeliger is, kan het even steken. Je kunt dan ook voor een zachtere flits kiezen. Benen, bikinilijn en oksels duren bij mij ongeveer een half uur in totaal. Ik denk dat ik dan in totaal een paar honderd keer geflitst heb. Mijn apparaat kan er geloof ik 140.000 maken, dus dan gaat ie wel even mee.