Wat gaan jullie vandaag, op deze regenachtige zaterdag, doen? Wij waren aan het denken aan de indoor speeltuin of ikea. En jullie?
Wij hebben een heerlijk aanrommeldagje thuis. Eerst naar ballet met de oudste zo. En vanmiddag een taart bakken en decoreren, de kledingkasten van de kids omwisselen en een en ander opruimen.
Ik lig nog lui te zijn, mijn vriend is weg. Misschien vanmiddag Ikea en anders lekker wandelen met de honden!
Alleen de noodzakelijke boodschappen. Wat een rotweer zeg... De rest van de dag blijven we dus lekker binnen.
zo eerst zwemles met dochter. Dan broodjes halen en eten, beetje was wegwerken en vanmiddag naar mn moeder.
Ik werk standaard op zaterdag. Verkoop kinderschoenen, maar zal vandaag niet druk worden denk ik. Zou ook wel thuis willen blijven, filmpje kijken, brrrr haha!
Hier vanochtend al een was opgehangen, zit er nu nog één in de machine die ik zo ga ophangen dan douchen en aankleden, dochter aan kleden en dan even naar de stad om 2 kindercadeautjes te kopen en vanmiddag om 16:00uur naar het eerste kinderfeestje en om 18:00uur naar het andere kinderfeestje. Zo geen zin in maarja voor dochterlief is het natuurlijk onwijs leuk. Verder niets.
Een gezellig dagje! Straks lunchen in de stad met een vriendin. Als ik tijd genoeg heb ervoor of erna nog even bij m'n oma langs, en vanavond met m'n beste vriendin een dvd kijken en gezellig kletsen met een wijntje erbij !(of twee hihhi )
Net hardgelopen. Nu is zoon met papa naar judo training en dochter met oma naar 'haar' pony. Ik ga zo douchen en alvast wat eten voorbereiden want krijgen vanavond eters. Daarna heeft zoon try out toernooi van de judo waar we gaan kijken. Dan het eten afmaken en een gezellige avond hebben. Eigenlijk moet ik nog ergens tussendoor een cadeau kopen voor mijn man, want die is morgen jarig, maar weet niet of dat lukt...
Uit eten met mijn beste vriendinnetje die in Australie woont maar een paar weken hier is met de kids. Heb er zo'n zin in!!!!!
Na het middag slaapje van Sylvano naar schoonmoeder halfuurtje rijden, avond eten doen we daar Sylvano blijft daar slapen, wij gaan weer terug naar Apeldoorn feest van mijn moeder. Morgen komt schoonmoeder Sylvano weer terug brengen Druk druk druk dus
Ik hoop vandaag voor het eerst tante te worden! Dan kan ik lekker op kraamvisite. Maar anders even wat familiebezoekjes afleggen en lekker uitgebreid koken.