wat gaan jullie vandaag doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door klarinet, 14 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Wat gaan jullie vandaag, op deze regenachtige zaterdag, doen?
    Wij waren aan het denken aan de indoor speeltuin of ikea.
    En jullie?

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Boodschappen, opruimen thuis en wat dingetjes bakken.. krijg morgen bezoek.

3. Dnies

Dnies Actief lid

8 mei 2012
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rijles en op verjaardag zoontje van m'n vriendin is deze week 1 jaar geworden

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Weinig.. Misschien oude kleren aan en laarzen en een rondje plassen stampen met de kids.

5. tuc

tuc Niet meer actief

Wij hebben een heerlijk aanrommeldagje thuis. Eerst naar ballet met de oudste zo. En vanmiddag een taart bakken en decoreren, de kledingkasten van de kids omwisselen en een en ander opruimen.

6. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik lig nog lui te zijn, mijn vriend is weg. Misschien vanmiddag Ikea en anders lekker wandelen met de honden!

7. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Taart ofzo bakken, beetje opruimen en vanmiddag komen een paar mensen op visite voor m'n verjaardag :)

8. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Alleen de noodzakelijke boodschappen. Wat een rotweer zeg...
    De rest van de dag blijven we dus lekker binnen.

9. Samba2013

Samba2013 Bekend lid

27 jan 2013
    693
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo eerst zwemles met dochter. Dan broodjes halen en eten, beetje was wegwerken en vanmiddag naar mn moeder.

10. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Boodschappen, balletles van dochterlief, vanmiddag maar een beetje kokkerellen en man gaat klussen.

11. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    Ik werk standaard op zaterdag. Verkoop kinderschoenen, maar zal vandaag niet druk worden denk ik. Zou ook wel thuis willen blijven, filmpje kijken, brrrr :D haha!

12. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier vanochtend al een was opgehangen, zit er nu nog één in de machine die ik zo ga ophangen dan douchen en aankleden, dochter aan kleden en dan even naar de stad om 2 kindercadeautjes te kopen en vanmiddag om 16:00uur naar het eerste kinderfeestje en om 18:00uur naar het andere kinderfeestje. Zo geen zin in maarja voor dochterlief is het natuurlijk onwijs leuk. Verder niets.

13. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Een gezellig dagje! Straks lunchen in de stad met een vriendin. Als ik tijd genoeg heb ervoor of erna nog even bij m'n oma langs, en vanavond met m'n beste vriendin een dvd kijken en gezellig kletsen met een wijntje erbij !(of twee hihhi :p)

14. Theres

Theres Actief lid

4 nov 2009
    280
    33
    28
    Zeeland
    Net hardgelopen. Nu is zoon met papa naar judo training en dochter met oma naar 'haar' pony. Ik ga zo douchen en alvast wat eten voorbereiden want krijgen vanavond eters. Daarna heeft zoon try out toernooi van de judo waar we gaan kijken. Dan het eten afmaken en een gezellige avond hebben. Eigenlijk moet ik nog ergens tussendoor een cadeau kopen voor mijn man, want die is morgen jarig, maar weet niet of dat lukt... :D

15. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    Vandaag vrijgezellenfeest van mijn beste vriendin :)

16. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Uit eten met mijn beste vriendinnetje die in Australie woont maar een paar weken hier is met de kids. Heb er zo'n zin in!!!!!

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wij gaan de rest van het laminaat leggen. En daarna lekker eten met de hulptroepen.

18. Melief

Melief Niet meer actief

Naar een baby shower met de kleine!

19. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Na het middag slaapje van Sylvano naar schoonmoeder halfuurtje rijden, avond eten doen we daar Sylvano blijft daar slapen, wij gaan weer terug naar Apeldoorn feest van mijn moeder. Morgen komt schoonmoeder Sylvano weer terug brengen :) Druk druk druk dus :)

20. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik hoop vandaag voor het eerst tante te worden! Dan kan ik lekker op kraamvisite.
    Maar anders even wat familiebezoekjes afleggen en lekker uitgebreid koken.

Deel Deze Pagina