Ik neem iets van hetvolgende mee: yoghurt met fruit Noten Kaasblokjes Fruit (altijd een appel en banaan) rijstwafels Cracottes Boterhammen met beleg Snackgroentes (komkommer/wortel/paprika/tomaatjes) stukje chocolade Heel soms Ontbijtkoek Suikerbrood Bananenbrood Cake
Eet meer eiwitten en vetten. Je eet nu vooral koolhydraten en in een komkommer of tomaatjes zitten te weinig calorieën om een verzadigd gevoel te krijgen. Je voeding veel beter combineren ook.
Komkommer met hutenkase. Kwark met honing Volkorenwrap met gegrilde kipfilet en groenten Crackers met hutenkase en plakjes kipfilet Gebakken ei ik noem bovenstaande voorbeelden omdat ik vind dat je beter wat meer eiwitten kan eten.
Ik ontbijt (thuis) ook niet, maar ik neem een beker met yoghurt mee, met een bakje muesli en een peer of banaan. Dit eet ik dan zo rond 8.30 op mijn werk op. Verder heb nog wat extra fruit mee en voor lunch een salade met oa gerookte kip. Ik kom hier de dag prima mee door. Ik denk dat toch ontbijten in jouw geval handiger is ;
Gekookt eitje, noten, evergreen. Ik heb niet alles gelezen dus wellicht al gezegd maar misschien is een later ontbijt mogelijk? Hier ontbijt ik thuis ook niet maar als ik op t werk ben ontbijt ik pas. Moet uiteraard wel mogelijk zijn op je werk.