Voornamelijk voor het hongergevoel maar alles is mooi meegenomen Bedankt al voor de tips zover, meer zijn er altijd welkom Ik houd overigens niet van omelet/gebakken ei en moet wel iets te kauwen hebben
Mijn favoriet: avocado doormidden en pit er uit. Op de 2 helften garnaaltjes (hollandse vind ik hier het lekkerst bij) met een beetje cocktail saus Ook eet ik vaak salade caprese (tomaat/(buffel)mozzarella/basilicum met scheutje olijfolie en balsamico azijn en peper/zout) Salade van koude kip (vaak gebruik ik dan een restje van de vorige avond)/ avocado/pijnboompitjes salade met makreel/komkommer/tomaat salade gerookte zalm/rode ui/komkommer/tomaat quinoa salade mango/surimi/avocado sowieso quinoa (of eventueel couscous) gemengd met allerlei lekkers 100% speltcrackers met avocado (ik ben DOL op avocado ) speltbrood omelet met heel veel groente er in een dunne omelet maken en gebruiken als wrap (dus gewoon vullen zoals je een wrap zou eten) groente "muffins" (mengsel ei/room/kaas, muffinblik vullen met wat je maar in huis hebt, ook bv spekjes of hamblokjes (alles uiteraard eerst even bakken) eimengsel er over, een muffinblik vol maken en de rest invriezen) gegrilde groente met roerei En als ik lui ben eet ik simpel een hele paprika gedipt in humus (of bleekselderij met humus of roomkaas) met 2 hardgekookte eieren erbij. Zit ik behoorlijk van vol! Oh ja en vanmiddag had ik bv 2 kipdrumsticks (restje van gister) met wat salade er naast. En als ik 's avonds zelf verse soep heb gemaakt, dan eet ik vaak de volgende dag in de middag hier ook nog van Ik ben nogal van de restjes avondeten verwerken in mijn lunch en daarvan gewoon maar wat in elkaar flansen