Niet aan de zelfde tafel hoor Ging net een cadeautje kopen met een collega voor een andere collega die donderdag gaat trouwen. Even gelunched in het dorp onder werk tijd En toen zaten we 2 tafeltjes verder dan Rafael, Sylvie en de baby. Had ik natuurlijk niet meteen door, heb echt oogkleppen op, maar collega zag het direct. Was zo lief om te zien, een echt lief gezinnetje, lekker aan het eten. Vond het zo leuk, wou ik even met jullie delen. groetjes Jodi
wauw wat leuk!!!dat gebeurd je niet elke dag!werden ze met rust gelaten of stonden er telkens mensen omheen?? liefs maloeke
ok dat is voor hun lijkt me ook wel lekkerder!!wat leuk zeg!!!zijn ze daar nog anders pak ik de auto en meld me ziek op me werkhaha grapje liefs maloeke
Wat leuk om ze zo ineens tegen te komen. Wel fijn dat iedereen ze met rust liet, want je hoort wel eens anders. Ps. Was de lunch lekker?
Ik mag Sylvie niet zo want ze is zo'n barbie poppetje(vooroordeel) vind ik en daar hou ik niet zo van. Maar wel leuk dat je ze gezien hebt eb fijn dat ze het leuk hadden met elkaar. Teddy.
wat geinig. Ik heb wel es n heel leuk gesprek gehad met iemand in de trein. We moesten een heel eind, dus een heel gesprek. Zij was opweg naar haar werk en ik vroeg wat ze deed. En toen bleek dat zij ook n BN-er was. Speelde destijds in Onderweg naar Morgen. Ik weet nog steeds niet wie ze nou is ofzo,maar wel grappig (ik kijk niet naar die serie). En een gesprek met Eddy Zoe die zn cd destijds aan het promoten was. Gezellig met mn vader. Mn vader vroeg of ie n bekend iemand was, waarop Eddy een beetje frustie werd. Heel gesprek, maar met ons werd het dus helemaal niks. We zijn zonder cd en/of handtekening weer de winkel uitgelopen. Hij vraagt zich nog steeds af,onder welke steen wij vandaan zijn gekropen (ik kende m dus ook niet en bleek toen al 10 jaar op tv te komen, naar eigen zeggen). Ik vond het wel n knappe vent, met n vlotte babbel. Dacht dus om te beginnen, dat hij mijn vader kende, omdat hij mijn vader aansprak, hihihi.
Ik vind Sylvie vreselijk en zou dus ook helemaal geen aandacht aan ze besteden. Misschien ze zelfs niet eens opmerken , of het moet een hele leuke baby zijn Mirre
Ik heb het normaal ook niet zo op Sylvie. (zeker niet op tv) Maar moet zeggen dat ze er nu eigenlijk een beetje zielig bij zat. Ze is inderdaad klein en tenger, erger dan ik dacht. Eigenlijk te dun..... Maar Rafael zat er echt als trotse vader. Echt een lief "normaal" gezinnetje. Ze worden in ons dorp eigenlijk nooit echt lastig gevallen... Enne de lunch was zeker lekker, jammie