Ik weet niet zo goed wat ik voor mijn jongste dochter moet kopen ik wou geronimo stilton maar dat is me door een aantal afgeraden. Hebben jullie een idee?
Wat is het leesniveau? Geronimo Stilton heb je ook op verschillende niveaus. De gewone lijken mij nog erg moeilijk voor deze leeftijd (of ze leest al supergoed, dat kan natuurlijk ook).
Ik weet het ook nog niet...mijn dochter zit nu in groep 3....(ook van 2008 en op 1 letter na dezelfde naam als jouw oudste) Maar volgende week dinsdag komt de plaatselijke boekhandel op school en die hebben altijd een erg leuke selectie bij.
Ik zoek ook een leuk boek maar mijn dochter is 1,5 😊 Iemand leuke ideeën? Misschien de mooiste vis van de zee
De mooiste vis van de zee is denk ik leuker voor iets ouder. Maar ik vind het überhaupt niet zo'n leuk verhaaltje met een beetje een vreemde boodschap (vrienden krijg je door ze mooie glimmende cadeautjes te geven) . Wel heel erg leuk op die leeftijd zijn: Rupsje Nooitgenoeg Nijntje Jokie De spin die het te druk had Gonnie en vriendjes Mama kwijt Dikkie Dik Dribbel
Alle boeken van Janneke Schotveld (Superjuffie) zijn hier al jaren zwaar favoriet. Leesniveau is e5 geloof ik. Hier worden naast Janneke Schotveld momenteel de volgende boeken graag gelezen (net 9 jaar, al 3 1/2 jaar AVI-uit): Sprookjessprokkelaar Soldaat Wojtek Het verhaal vertelt Vandaag Baron 1898 gekocht, denk dat die ook wel in de smaak valt (is ze al 4x in geweest)
Hier is heel lang favoriet geweest: een boek. Weet niet meer van wie die is, maar het gaat over een stip en daar moet je op drukken, tegen blazen mee schudden enz. Super leuk!
Hier zijn de boeken van Vivian Hollander favoriet en dan vooral Sproet en Spekkie en van de manege Roskam @ moppiemuis hier was 'de kleine mol die zich af vroeg wie er op zijn hoofd gepoept had' favoriet rond die leeftijd
Spekkie en Sproet van Vivian den Hollander. Enorm leuke boeken, hier aan nummer 3 bezig. Dolk van de sultan Paniek op het ijs etc, erg leuk. Ik las elke avond teveel voor waardoor ik het boek na 2 weken uit had haha, puur omdat ik het zelf ook spannend vond
De jongste van 4 wilt Borre boekjes kopen en de oudste van 8 is momenteel fan van de Kippenvel boeken. Morgen is hier op school de boekenmarkt dus denk dat ik dan die boeken ga kopen voor ze.