Lunch spullen.. welke?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Chocoholic, 6 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Aiden had een Cars rugzakje sinds de PSZ, maar die heeft het inmiddels begeven.
    Nu een iets grotere rugzak van Super Mario.

Verder een lunchbox met vakjes (via internet besteld, soort Bentobox dus).
    Een drinkbeker met opdruk van Peppa Pig voor bij het fruit, een fruitbakje met de opdruk van een dimosaurus en een blauwe drinkbeker voor bij de lunch.

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hier drinkt dochterlief dr melk bij het fruit en dr beker (water of limo) bij dr boterham :)

3. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Mijn dochter heeft alles zelf uitgezocht en heeft een allegaartje nu.
    schoudertas van frozen
    broodtrommel van paw patrol (mepal)
    Bidon van frozen (mepal)
    Fruittrommel van prinsessen (action)
    Beker van prinsessen voor bij het fruit (action)

Tegen de tijd dat ze er echt niet meer mee naar school wil, krijgt ze wel weer nieuwe. Ik ga ervan uit dat prinsessen nog wel een jaar of 2 leuk blijft en die spulletjes gebruikte ze al op psz. En aangezien er een frozen2 aankomt zal ze met haar frozen tas voorlopig ook nog wel hip zijn 😉

De bekers worden hier in de koelkast gezet. Dus lekker koude melk bij het brood.

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.274
    113
    Vrouw
    Brabant
    De jongste krijgt altijd melk mee voor het overblijven, doe er van die plastic ijsblokjes in (5 stuks) en dan blijft het koud genoeg volgens haar ;). Hier een beker voor water van dopper en een beker voor sap/melk/water van Kleankanteen. Deze bekers lekken namelijk niet ;). Oudste heeft er altijd sap in (verdund appelsap of Dubbelfriss free, anders drinkt ze haast niet), bij jongste meestal melk of water.
    Broodtrommel van Mepal, tas van frozen (oudste, is 8 jaar, zit in groep 4 maar al een tijd blij mee), jongste heeft een tweedehands tas van K3, ooit op de rommelmarkt gekocht.
    Als ze alleen fruit mee hebben hebben ze een klein tasje mee, meestal het tasje dat ze bij de Bollclub (Landal) zelf hebben versierd vorig jaar.

5. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Hier 2x een kleine broodtrommel voor fruit en 2 bekers van mepal. Ook 2x normaal formaat broodtrommel, maar hier wordt vooralsnog niet overgebleven. De spullen heb ik via internet besteld met een leuke auto opdruk en naam zodat ze makkelijk herkenbaar zijn voor m'n kleuter.
    En dat gaat allemaal in deze rugzak van skip hop.

Bijgevoegde bestanden:

6. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hier gaan de trommels en bekers voor de lunch in de koelkast dus blijft lekker koud.

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hier heeft Emma al meerdere tassen gehad. Nu heeft ze er 1 van paarden. Julia heeft haar eerste tas van Sophia het peinsesje. Emma heeft er ook 1 van Frozen gehad vorig jaar. En op de psz en groep 1 een vlinder rugtas. We kopen ze ook niet duur, dus geen probleem als ze erop uitgekeken zijn.

We hebben van Mepal een broodtrommel en beker. Ik moet zeggen dat het me tegenvalt. Het plastic laat nu al los (ze heeft hem sinds begin schooljaar) en de print op de trommel vervaagt ook al wat. Ik was ze altijd af met de hand, dus daar ligt het niet aan.
    Tot nu toe gaan de goedkopere spullen langer mee. Van de Hema bevalt me ook wel.

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.274
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dat is wel fijn. Hier moeten ze uitkijken dat ze hun tas niet bij de verwarming zetten ;)

Hier een grote school en dus veel klassen (22 geloof ik), dus koelkast gaat 'm niet worden.

9. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Haha dat is geen doen dan nee. Hier 4 combinatie klassen en dus 4 koelkasten.

Deel Deze Pagina