ik maak regelmatig bulgur salade bulgur koken, ui, tomaat, komkommer erdoor en groene peper, beetje paprikapoeder erover mmmmm
meestal lunch ik met volkoren crackers met filet americain. Maar vandaag lekker een pistolet met rosbief
Voor mij wordt het straks een dieetshake, hahaha. Maar als ik uit lunchen ga, weet ik een heel fijn tentje waar ze 's werelds heerlijkste broodje kunnen klaarmaken: broodje pikante kip! Ik heb hem al bij veel verschillende restaurantjes geprobeerd, maar niemand tipt aan die van hun hihi. Verder vind ik een broodje met roomkaas, rucola en gerookte zalm altijd erg lekker.. En thuis vind ik het heerlijk om makreel te eten op brood. Gewoon uit zo'n blikje en dan mengen met een klein beetje fritessaus en ketchup.. Slecht, maar lekker
Ik heb net met de kinderen quinoasalade gegeten. Wat we verder regelmatig eten: allerlei verschillende salades, goedgevulde omelet en verse soepen. We eten eigenlijk vrijwel nooit brood als lunch.
Heb net 2 meergranen triangels in de oven gedaan... die beleg ik straks met ham, kaas en komkommer... hmmmm
Je lijkt mn vriend wel Ik heb bananenbrood op (gezonde versie met amandelmeel en zonder suiker) gisteren speltcrackers met Hüttenkäse en tomaat en eergisteren havermout uit de oven. Ik probeer dus elke dag iets anders te eten.
lekker 2 verse bruine harde broodjes van de bakker en een paar plakje gebraden gehakt van de slager... jammie... en natuurlijk een groot glas karnemelk erbij... leuk al die salades... maar ik ben niet zo van het kokerellen helaas...
Hmmm laat ik nou zin hebben in een pistolet Rosbief nog even geduld hebben Maar was hij lekker??? Met beetje peper ?
Ja, vind ik wel raar ja. Een plakje brood met beleg is gewoon zooo ontzettend 2013. Tegenwoordig kan je beter salade niçoise, krokante knäckerbröd met ovengetwiste tomatenrisotto op een bedje van rucola met honingmosterddressing en paddenstoelentapenade eten. Sjesus, wist je dat niet ofzo? :')