Hi dames, Wat is Badoo voor een site? Ik zie die regelmatig voorbij komen... Is dat een datingsite, of chatprogramma of wat is het eigenlijk? Ervaringen hiermee?
Als ik t op Google in tik krijg ik: Ontmoet nieuwe mensen, maak vrienden, chat en flirt. Klinkt als datingsite dus...
Ik vrees dat er meer achter je vraag zit (of heb ik het verkeerd?) Laat ik het zo zeggen; als bezet vrouw/man heb je niets te zoeken op badoo..
Ik kreeg een x via mail dat iemand mijn profiel daar bezocht heeft. Ik wist noet eens wat het was. Dus ging ik kijke stond alles ingevuld alleen geen foto. Maar ik was nooit op die site geweest..
Heb je het hem al gevraagd? (Al zou ik hierbij ook een naar onderbuik gevoel krijgen als ik zou zien dat mijn man hierop zit)
Ik heb ook wel eens mail gehad, dat iemand mij wilde toevoegen terwijl ik daar geen eens een profiel had. Maar als je inloggegevens etc etc heb gevonden zou ik gewoon even een kijkje nemen denk ik Eerst eens kijken wat hij eventueel uitspookt, vervolgens confronteren. Anders grote kans dat heel het profiel de prullenbak in beland.
Nee, heb het nog niet kunnen vragen.. Hij is nu niet thuis.. Ik ging wat surfen op internet en zag in de adresbalk die site er tussen staan.. Ik denk huh? Wat is dat dan weer... Ik krijg hier geen fijn gevoel bij.... of ga ik te snel in paniek?
Zou hetzelfde hebben als jij! Sterker nog, ik zou meteen helemaal over de rooie zijn. Succes, hoop voor je dat het niks is!
Je hebt alleen de site in de zoekbalk zien staan? Tsja dan zegt het nog niet zo veel.. Ik heb net ook even gekeken nav jou topic hoe die start pagina eruitziet. (Stel mijn man kijkt morgen heb je hetzelfde.. Terwijl ik dus geen account heb ) Of heb je gezien welke pagina"s hij binnen badoo bekeken heeft?
Ik ben even verder gaan kijken... Zijn email stond al voorgetypt.. Heb wachtwoord gegokt.. En wat denk je.. Kon er dus in! Ik ben nu niet blij... Zijn profiel is niet naar waarheid ingevuld...oh bah
Ah nee dat meen je niet.. Niet blij is denk ik nog zacht uitgedrukt! Hoe laat komt hij thuis? Sterkte meis! Ik zou echt een kreng zijn en dus een fake acount aanmaken en hem zo aanspreken op de chat/berichtje sturen. Kijken hoe hij reageert.. Vraag me echt af wat het met sommige kerels mis is.. Hoor zo vaak dat ze buiten de deur eten en hun vrouw bedonderen, zelfs vd mannen waarvan je het nooit verwacht.. Bah!