Nachtzweten?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tinkerbell81, 2 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Hebben jullie dat ook wel eens; heb het gemiddeld denk ik 1 a 2 keer per week; dan wordt ik dus wakker omdat ik me dus te pletter zweet...

ik vroeg me af of iedereen dit wel eens heeft?
    heb gewoon een katoenen dekbed en hoeslakens...een enkele deken en een dun katoenen nachthemd...dat kan het niet zijn in ieder geval...

het is ook niet warm op de kamer waar we slapen...

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hier ook regelmatig.. minimaal 2 á 3x per week.. meestal geen idee waarom.. maar het overkomt me ook als ik (vervelend) gedroomd heb dus ik houd het daar maar op..

3. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Yep hier ook wel eens last van, en bij ons is altijd de raam open de hele dag&nacht dus warm is het daar ook echt niet

4. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ja hoor, vooral tijdens de zwangerschappen veel last van.
    Mijn man die zweet bijna elke nacht erg veel, die is altijd kletsnat...

5. Tinkerbell81

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    okee gelukkig dat jullie het herkennen. Begon me al beetje zorgen te maken omdat ik laatste tijd echt heeeeeeel erg moe was...laatste daagjes gaat t alweer beter en heb k meer puf:)
    En omdat ik al jaren opgezette lymfklieren heb (blijft dan altijd beetje eng vind ik...)

6. Tinkerbell81

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    bij mij heeft t niet met enge dromen te maken; die heb ik gelukkig bijna nooit en dat zweten wel...
    had ook niet gekruid gegeten, probeer nu namelijk beetje op te letten wat ik nou gegeten gedaan heb die dag of t daarmee dan te maken heeft....

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    kan het ook niet een hormoonkwestie zijn? Ik heb geen idee hoe het allemaal werkt hoor, maar omdat je nog borstvoeding geeft? Ik bedoel: Borstvoeding heeft invloed op je menstruatie, dus op je hormonen..., en (nacht)zweten hoor je ook weleens als klacht bij hormonen die van slag zijn?

Ik snap in welke richting je denkt, gezien de andere dingen die je noemt, maar mogelijk is het hierdoor te verklaren?

En bij twijfel, altijd maar weer even terug naar je huisarts en deze klacht aangeven. Beter een keer te veel dan een keer te weinig.

Wel vervelend overigens? Heb je er erg veel last van? Kleding + bed verschonen snachts?

8. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ik had het ook heel erg... bleek dat ik s,nachts de deken helemaal over mijn hoofd trok en het dan vervolgens echt bloedheet kreeg... mijn man noemde dat de "marmot stand", swinters is het inderdaad heerlijk warm... maar nu echt niet te doen... dus ik zorg er altijd voor dat ik mijn voeteneind strak instop

kan het zijn dat jij ook zoiets doet?

gr Jose

9. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Ja, ik heb er ook regelmatig last van! Nu ik er zo over nadenk, heb ik het pas sinds mijn zwangerschap..... ;) Misschien toch een "homonen-ding"?

10. Tinkerbell81

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    @athina;
    oh hihi mijn banner klopt niet meer, ben gestopt met borstvoeding geven zon maand geleden...nog ff veranderen:)
    deken over mijn hoofd, zal t eens mijn vriend vragen tijdens een wakker moment in zijn slaap (wat zeldzaam is hihi).
    deken hoef ik niet te verschonen, trek meestal mijn nachtjapon uit, ook te moe om laken te verschonen op zulke momenten...(is meestal alleen beetje klam) maar ben te gaar, komt sochtends weer...
    neuh t zal wel niks zijn hoor, ben blij dat ik in ieder geval niet de enige ben..dat stelt al gerust;)

Deel Deze Pagina