Is iemand van jullie hier weleens geweest en wat waren je bevindingen? Onze kinderen zijn dan ong 2, 6 en 8 jaar. Wij houden van zwemmen, dus zoeken een leuk zwembad met veel glijbanen ed. Ik kan het op de site niet goed beoordelen. Is er veel te doen in de omgeving? Leuke pretparken oid? Of grote speeltuinen?
Wij gaan begin augustus een weekje dus kan je er nog niks over vertellen. Volgens mij is het zwembad niet heel speciaal maar leuk genoeg volgens mij. De omgeving schijnt mooi te zijn. Zal vast leuk zijn. Ben ook wel benieuwd naar ervaringen van anderen.
Wij zijn er 8 jaar geleden geweest, ik vond het een leuk park. Qua kindvriendelijkheid kan ik je niks vertellen, ik was toen hoogzwanger van prinsje
Ik sta telkens op het punt hem te boeken. Ik ben wel al bekend met de omgeving die heerlijk is. Ik ga al jaren vaak naar die omgeving. Van de plekken die in niet al te lange tijd aan te reiden zijn is deze favoriet.
Wij zijn daar 3 jaar geleden geweest.het zwembad op het park was voor ons toen prima maar onze oudste was toen 2 jaar.weet eigenlijk niet of er in de buurt een zwembad is. Wij zijn toen ook naar een wild park in de buurt geweest daar rij je met auto door en kun je steeds stoppen als je dieren tegenkomt. Erg leuk en hele mooie omgeving Wij hebben toen erg lekker gegeten bij 2 restaurantjes in het dorpje net onder het park. Wij hadden een wat ouder huisje maar was schoon en daar ging het ons om En Wat ik daar een voordeel vond is dat ze een overdekte speelhal hebben waar je kunt klimmen,met trekkers de kunt rondrijden en waar ze ook kunnen knutselen/tekenen. Als ouders kun je daar lekker bij zitten Hoop dat je hier iets aan hebt. Hele fijne vakantie
Geweest met 2 jarige. Huisjes oud maar inrichting en schoonmaak prima. leuke hal om te eten, bowlen etc, veel animatie, leuk zwembad. Wildpark erg leuk (vooral roofvogelshow, zo dichtbij kom je nooit) en race circuit. Leuke stadjes. Wij gaan nog eens terug!