Vorig jaar was er een forum over deze camping, zijn er dit jaar nog meer die hier heen gaan? Wij vertrekken savonds 15 juni en hopen de 16e aan te komen. Wij huren een stacaravan van Roan. Heb er enorm zin. Misschien leuk om alvast af te tellen?
Wij zijn vorig jaar naar le grand dague geweest! Ook in een sta caravan van Roan! Is ons erg goed bevallen! De sta caravans zijn erg ruim en luxe. Een stuk mooier als die van vacansolei. Verder sta je een stuk minder hutje mutje als de andere sta caravans. Bezoek ook echt Bordeaux, een prachtige stad! Alvast heel veel plezier, en als je wat wilt weten...vraag gerust!
Ik ben er 2x geweest en voor mij staat deze camping boven alle andere campings als je met kinderen gaat. Ze hebben nu ook een nieuw zwembad. Maar omdat wij van de 2 weken 5 dagen slecht weer hebben gehad gaan we nu naar spanje en hopen dat de camping daar ook leuk is.
Oké goed om te horen😊 Als ik nog vragen heb laat ik het horen. Ik hoop ook echt dat wij mooi weer hebben.
Wij zijn er in 2012 en 2013 geweest, met Roan, en vonden het echt top! Zeker met kleinere kinderen! Wij hebben 2x twee weken goed weer gehad, maar het kan er inderdaad helaas ik minder zijn....het is niet voor niks zo groen. Hoe oud zijn je kinderen?
wij zijn er afgelopen jaar geweest, en hadden een sta caravan van vacansoleil. hadden geluk met een mooi rustig plekje. leuke camping alleen voor het avond eten kan je beter 10 minuten rijden met de auto ipv op de camping eten.
Oké bedankt voor de tip! Wij hebben een dochter van dan net drie, ze vraagt bijna elke dag, gaan we al naar het zwembad toen
Wij gaan ook zijn eerder geweest in zomer van 2013 en 2015. Erg goed bevallen en genoeg te beleven ook in de omgeving. Dit jaar gaan we half juli 2 wkn. Bordeaux is een goede aanrader om heen te gaan
Wij hebben hier ook naar gekeken, zag er erg leuk uit! Misschien volgende vakantie! Dat waterpark enzo lijkt me echt super leuk voor de kids!
Even uppen! Wij zitten er nu. Idd een heerlijke camping met kleine kinderen. Het is nu echt nog heel rustig, misschien dat 10% van de accomodaties momenteel bezet is. We hebben voor 3 weken geboekt, maar de voorspellingen vanaf zondag zijn erg slecht. Dus misschien dat we zaterdag maar vertrekken en nog ergens anders heen gaan. Ben benieuwd of er nog meer mensen van hier er nu zitten.
Wat balen dat het weer wat slechter wordt. Hopelijk valt het mee voor jullie. Een vraagje: wij zagen op plattegrond dat zwembad nu is bijgebouwd. Hartstikke leuk maar is op de plek waar voorheen voetbalveldje was en opblaasspringkussen. Is dat verplaatst of gewoon helemaal weg? Laatste zou niet zo leuk zijn...
Opblaas springkussen heb ik vorig jaar niet gezien. Wel een airtrampoline, deze staat vlakbij het restaurant/mini club. Wel was er een voetbalveldje.....aan de zijkant van de camping.
Consider: die 2 bedoelde ik inderdaad maar als ik nieuwe plattegrond bekijk is daar nu nieuw zwembad gedeelte bijgebouwd. Geen idee dus of dat andere weg is of verplaatst
Airtrompoline heb ik niet gezien. Denk dus dat die weg is (of het is mij helemaal niet opgevallen). In de buurt van het restaurant ligt ie iig niet. Ik had trouwens het idee dat op de plekken 601 tm 660 nieuwe stacaravans zijn geplaatst. Hier waren ze nog mee aan het inrichten toen wij er zaten. Wij zijn inmiddels vertrokken naar beter weer