Wij gaan in juni naar de camping Norcenni Girasole. We hebben 2 kinderen, een dochter van dan 4,5 en een zoon van dan bijna 2. Wat zijn aanraders om in de omgeving te doen? Mochten we even van de camping af willen. ik vlieg met de kinderen naar Pisa, dus willen daar ook even een rondje maken. Verder zag ik een dierentuin (Giardino Zoologica) op een klein uurtje rijden. Iemand hier geweest? Of in Carrara bij de marmermijnen? Andere tips (ook leuke dorpjes enz) zeer welkom
Wij zijn o.a. naar Siena en San Gimignano geweest. Florence hadden we 2 jaar daarvoor al gezien, dus dat hebben wij toen niet gedaan. Nadeel van de camping vond ik dat alles een best lange rijafstand heeft. Leuke camping trouwens, leuke zwembaden. Toen wij er in juni waren was het helaas wel wat koud.
Ohh wat hebben wij ons daar vermaakt. Fantastische camping! Wil zo graag weer terug 😁 Op ons lijstje stond oa: Eten bij perlamora in het dorp! ❤️ Arezzo Sienna Pisa Lucca Florence
Dank jullie wel! Ik ga eens zoeken. Ik ben ook nog wel bang voor de temperatuur. Vandaar dat ik ook vast wil kijken wat er in de omgeving te doen is