Binnenkort ga ik een dagje shoppen in Utrecht met mijn man, iemand tips waar je lekker kunt lunchen en borrelen ?
Jazeker! Anne&Max (donkere gaard) Rabarber (zadelstraat) In de Oude Hortus (Universiteitsmuseum) Of in het café vh centraal museum In de tuin van restaurant Karel V (springweg) Maar eerlijk gezegd is normaal ‘shoppen’ in de binnenstad er niet meer bij. Het is op elk moment van de dag STUITERdruk met toeristen enz, geen doen. Dus wil je wat winkelen, dan zou ik Oudegracht/Twijnstraat nemen maar verder de stad in.. ik durf het niet meer aan
PK Kitchen laatst gelunchd, erg lekker Maar eigenlijk moet je gewoon een broodje Mario halen die zit aan het begin van de oudegracht. En er zijn nog 2 locaties.
Wij halen ook meestal gewoon een broodje Mario en een flesje drinken ofzo bij die AH to go daar schuin tegenover. En verder gaan we alleen nog een keer ergens zitten voor koffie of een drankje. Maar ik weet al die namen niet meer uit mijn hoofd van waar we zitten.
Als je inderdaad voor broodje Mario gaat maar het wel leuk vindt om ergens te zitten. Bij De Zaak is het bring your own lunch. Ik vind zelf trouwens broodje Ben of broodje Bigoli lekkerder dan broodje Mario .
Ik ben qua lunch zelf erg fan van de Zakkendrager in de Zakkendragersteeg, tussen de Oudegracht en de Vredenburg. Het eten is lekker en de porties zijn goed, het is gezellig en je kunt lekker zitten. Borrel bij De Markt in de Drieharingstraat