Hoop dat ik deze vraag hier even mag stellen, zou nl even niet weten waar ik hem anders kan stellen (aub dus geen links promoten hier om zelf parels oid te verdienen want dan moet ie meteen op slot ) Even een vraagje, ik heb me n.a.v. het topic eerder hier aangemeld bij euroclix. Er zijn veel enquetes waaraan je kunt deelnemen waarmee je 15 clix verdiend. Ik heb dit nu al een paar keer gedaan. Maar de clix komen bij 'gereserveerd' te staan, krijg je ze dan uiteindelijk wel als je na het volledig invullen vd enquetes niets meer doet? Of is er nog een 'addertje onder het gras?' En nog iets; bij die enquetes vul ik steeds 'geen interesse in' doen jullie dat ook? Of is dat dom en krijg je dan juist minder mails om op te klikken? Groetjes
Je krijgt de enquetes vergoed. Sommige na 2 dagen, sommige pas na 40 dagen. Je krijgt niet meer of minder mailtjes als je geen interesse invult. Als je wel interesse invult krijg je alleen maar spam. Dus vooral invullen dat je geen interesse hebt!
pfff......daar ben ik snel mee gestopt wat een gedoe erdoor zeg:x ik dacht ook, leuk enquette invullen.....verder overal geen interesse aangevinkt......ben ik me toch helemaal platgebeld door allerlei bedrijven (geld lenen, verzekeringen, uitvaart en ga zo nog maar een uurtje door) goedemiddag mevrouw, u heeft onlangs een enquette ingevuld waarin u aangaf interesse te hebben in......(vul maar in)hmmm, vreemd, heb juist aangegeven GEEN interesse te hebben en dat zo'n 30 keer ofzo:x hier nooit meer euroclix:x zo frustratie is eruit hahaha...bedenk me net dat ik eigenlijk niet eens een antwoord heb op je vragen
Hetzelfde bij zinngeld. Daar MOET je vaak bij bepaalde vragen in een enquete invullen dat je interesse hebt anders krijg je de punten niet. Doe nu vooral moneymiljonair en ben daar erg tevreden over.
al die sites zoals euroclix, zinngeld etc etc dat duurt eeuwen voordat je een leuk bedrag binnen hebt gehaald .. dat vind ik op den duur gewoon zonde van mijn tijd al die enquetes invullen .. maar ieder zijn ding natuurlijk
Oké, ik vroeg het me af omdat deze tekst op de site staat: Op het moment dat je via de EuroClix-website of via onze emails een bezoek brengt aan de website van één van onze adverteerders worden hier alvast je Clix geregistreerd. Deze Clix worden binnen enkele weken beschikbaar gesteld als je daadwerkelijk van de actie gebruik hebt gemaakt. Als je op de site van de adverteerder besloten hebt geen gebruik te maken van de actie, komen deze Clix vanzelf binnen enkele weken te vervallen. Gereserveerde Clix komen vanzelf te vervallen als je niets koopt of je niet inschrijft bij de adverteerder. Dus ik zit niet voor nop al die enquetes in te vullen voor 15 clix per stuk...? @ Chantal Duurt idd lang maar ach, voor de rustige tijden. Vind het niet erg om af en toe even te doen. Als ik het over een poosje zat ben kieper ik het er gewoon weer uit @ mam Moneymiljonair doe ik ook. Maar das hoofdzakelijk mails aanklikken he. Niet echt veel enquetes oid, dacht ik? @ Sannie Irritant! Ik heb het heel vroeger ook wel eens geprobeerd, maar geen last gehad. (Heb nu wel de laatste cijfers vh telefoonnr omgedraaid ) @ dreamer, thanks, zoals jij zegt komt het dus goed
Nee hoor! Bij enquetes geld dat niet. Je krijgt je punten voor het invullen van de enquete. Het gaat meer om aanbiedingen zoals een mobiel abonement oid afsluiten via euroclix oid. als je dat niet doet dan krijg je ze niet. Maar je krijgt zowieso de clix die er staan voor het aanklikken van de advertentie. Die worden meestal ook meteen bijgeschreven. Bij moneymiljonair zijn ook veel enquetes... voor vaak 10.000 parels per keer. Maar dit duurt ook 4-6 weken voordat je ze krijgt. Oh en als je van plan bent via wehkamp oid wat de bestellen, als je via moneymiljonair-webwinkels naar de site gaat, krijg je per besteedde euro ofzo ook nog parels!
ik zit bij een apart smsdienst, ook wel leuk en makkelijker, moet je mensen lid laten maken en steeds meer en die maken dan ook weer nieuwe mensen lid en zo verdien je geld zonder dat je zelf iets hoeft te doen uiteindelijk, bevalt me wel goed eigenlijk!! Ik vind die klikgedoe toch niks aan en een hoop werk.... Al je informatie wilt stuur dan even een prive berichtje!! Geef ik je meteen de link waar je informatie vind en je kunt aanmelden!
Ik ben al paar jaar aangemeld bij euroclix en bevalt me prima. Heb al keer 30 euro, 50 euro en laatst 70 euro verdiend. En ik doe nérgens aan mee.. die enquetes ben ik ook mee begonnen en werd plat gebeld door allerlei onzin.. zelfs als je niet geinteresseerd invult.. fake nummers hou ik niet van.. doe ook mee met zinngeld en jiggy. Makkelijk geld verdienen, en leuk voor een extraatje af en toe
Ik vul bij euroclix niets in waar ik mijn adres en telefoonnummer voor in moet vullen. Het sparen gaat langzaam, maar het loont uiteindelijk wel...
@ mams oké dankje! Maar bij euroclix kun je op de site allerlei onderwerpen aanklikken en dan zijn er heel veel enquetes die je meteen kunt doen. (Ik vind het trouwens best snel gaan, heb vandaag af en toe 5 a 10 min. enquetes ingevuld en zit nu al op 550 clix?! invullen gaat ook steeds sneller want al die domme enquetes zijn bijna exact hetzelfde. ) @ mencintai Nee geen interesse (en idd zoals ik vroeg om hier geen dingen te promoten zodat je zelf parels, clix enz enz verdiend, want gisteren bleek al dat dat niet mag, dan moet het topic op slot ) @ dingetje en je wordt niet vaak gebeld? Zijn toch lekkere bedragen hoor! @ mijkeltje Dan blijft er wel weinig over of niet...?
Joh, ik klik op alles en doe af en toe net alsof ik over álle zaken aangaande mobiele telefonie, verzekeringen en internetaansluitingen volledige zeggenschap heb, zowel thuis als in 'n bedrijf... Die enquetes willen namelijk verder geen gegevens van me weten en ik verdien weer eens meer clikjes dan één of twee... Maar verder blijft er inderdaad niet zoveel over.
Hoi meiden, Ik ben nu al een poosje bezig met euroclix maar zit nog met een vraag.. Apart staan al je gereserveerde clix. Heel vaak 15 clix voor deelname aan enquetes, die worden later automatisch toegevoegd aan je beschikbare saldo (Zo begrijp ik het, klopt toch?) Op de site staat dus dit stukje: Gereserveerde Clix Op het moment dat je via de EuroClix-website of via onze emails een bezoek brengt aan de website van één van onze adverteerders worden hier alvast je Clix geregistreerd. Deze Clix worden binnen enkele weken beschikbaar gesteld als je daadwerkelijk van de actie gebruik hebt gemaakt. Als je op de site van de adverteerder besloten hebt geen gebruik te maken van de actie, komen deze Clix vanzelf binnen enkele weken te vervallen. Gereserveerde Clix komen vanzelf te vervallen als je niets koopt of je niet inschrijft bij de adverteerder. Bij mijn geresreveerde clix staan dus ook grote 'aantallen' zoals 'abbonnement afgesloten bij HI', 'ingeschreven bij studieplan' etc etc. (ik vul overal geen interesse in) Ik ga natuurlijk nergens op in, dus vervallen deze clix dan wel vanzelf? Of moet je nog op de site iets afmelden oid? (Niet dat ik opeens echt aan die dingen vast zit ) Hoop dat jullie snappen wat ik bedoel...
Vervalt allemaal vanzelf. De adverteerders/aanbieders bekijken altijd binnen 3 maanden of jij mee hebt gedaan aan de aktie/gebruik hebt gemaakt van de aanbiedingen. Zo niet, dan krijg je geen clicks en vervallen je gereserveerde clicks. Zo wel, dan krijg je de gereserveerde clicks bijgeschreven. Hoef jij dus niets voor te doen, gaat automatisch. Kijk maar eens in je saldo lijst een paar maanden terug, dan zie je vervallen staan bij akties waaraan je geen deel hebt genomen.