Jongenskapsel met fietshelm

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Eruanna, 11 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eruanna

Eruanna Fanatiek lid

13 mei 2013
    1.094
    1.083
    113
    Onze zoon van bijna vijf had tot nu toe altijd kort haar, lekker makkelijk zelf te knippen en 's morgens geen gedoe met kammen ;) Langzamerhand krijgt hij zelf een beetje meer een mening over z'n kapsel en hij wil het graag langer.
    Het probleem is dat iets langer haar zoals hij het nu heeft, alleen leuk zit met gel erin. Maar zodra hij 's ochtends naar school gaat moet z'n fietshelm op (we wonen in Duitsland). En dan is het kapsel dus naar de gallemiezen... Het ziet er echt niet uit als hij op school aankomt ;)
    Heeft iemand een tip voor een leuk jongenskapsel voor steil haar, dat ook nog goed zit als je er een fietshelm bovenop hebt gezet?

2. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.102
    3.489
    113
    Volgens mij zit bijna geen enkel kapsel fatsoenlijk na een helm/pet. :roflmao:
    Hier een zoon die het liefst de hele dag een pet op heeft, maar het haar ziet er niet uit als hij hem af heeft. Meestal werkt met m’n hand door z’n haar met een beetje water wel om het in model te krijgen.

3. Kolibrie2

Kolibrie2 Fanatiek lid

9 nov 2018
    1.332
    1.135
    113
    Vrouw
    Mijn vriend doet zijn haar op zijn werk als hij een helm draagt. Dus potje gel mee?

4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.395
    10.334
    113
    Ik zou dan ook wat gel meenemen.

Deel Deze Pagina