jurk gezocht

Discussie in 'De lounge' gestart door Linda86, 23 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda86

Linda86 VIP lid

Wie heeft er zin om mee te zoeken? :D

Begin mei doet mijn jongste haar communie en ik ben nog op zoek naar een jurk voor mezelf.

Wensen:
    - niet te kort, tot net boven m'n knie vind ik prima
    - er moet een jasje ofzo overheen kunnen, omdat ik geen idee heb wat voor weer het wordt (toen mijn oudste zijn communie deed was het 15 graden met de hele dag regen)
    - er moet ook een panty onder kunnen (ivm superwitte benen :p en het weer)
    - feestelijk
    - maat 34
    - budget: +/- 200 euro

Zoiets vind ik wel mooi, maar bij deze kleur lijk ik wel een spook :rolleyes:: http://www.asos.com/chi-chi-london/chi-chi-london-premium-lace-midi-prom-dress-with-bardot-neck/prd/7663449?clr=mink&SearchQuery=lace&gridcolumn=2&gridrow=2&gridsize=4&pge=1&pgesize=72&totalstyles=754

Uiteraard mag het ook totaal iets anders zijn, ik ben heel benieuwd waar jullie mee komen :D

2. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ik weet niet welke maat je draagt maar Karen Millen heeft hele mooie jurken, net als Ted Baker en lk Bennett. Jr zou ook nog bij LaDress kunnen kijken ( allen ook bij Bijenkorf te koop)

Ah je draagt de perfecte maat voor al deze merken

3. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.053
    16.582
    113
  4. Glimmer

Glimmer Niet meer actief

Ted baker idd!

5. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Steps heeft weer supermooie jurkjes. En ze verkopen er ook altijd van die satijnen korte jasjes.

Bijgevoegde bestanden:

6. Linda86

Linda86 VIP lid

Bedankt alvast :)

De hele site van de bijenkorf had ik al nagespeurd en ik zag wel wat leuke jurkjes, maar hét jurkje zat er nog niet bij. Misschien nog maar eens kijken, vaak zie ik het op tweede gezicht ineens dingen die ik de eerste keer had gemist ;).

@Ysabella: op zich een leuk jurkje, maar ik hou écht niet van rood. Jane Norman ga ik even naar zoeken, maakt op zich niet zoveel uit om het uit Engeland te bestellen. Ik heb (nu) nog genoeg tijd.

@HappyRabbits: bedankt! Zoiets is inderdaad wel mijn smaak. Maar ik vind het nadeel van Steps altijd dat de kans heel groot is dat iemand anders hetzelfde jurkje aan heeft. Er zijn best veel communicantjes, dus ik weet niet of ik dat aan durf. Maar je zit zeker in de goede richting. Al ben ik bang dat de kleuren niet helemaal goed zijn voor mij, ik ben vrij bleek van mezelf, dus waarschijnlijk zie ik er dan nog witter uit.

7. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

8. LisbethSalander

LisbethSalander Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.851
    5.600
    113
    9B55AD36-EB38-44DB-B292-6EA177638919.png E47A952B-36A2-47C0-AE63-3A397BD296AF.png Deze? Groen staat mooi als je bleek bent.

Manque vindt dit leuk.
  9. Kipsate

Kipsate Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.224
    1.240
    113
  10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.516
    36.478
    113
    Nikki?

Zoiets

SDonya vindt dit leuk.
  11. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.234
    12.251
    113
    En deze jurkjes van la dress?

Bijgevoegde bestanden:

12. Sifra

Sifra Niet meer actief

13. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.053
    16.582
    113
  14. Kipsate

Kipsate Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.224
    1.240
    113
    Oh ik heb 2 keer echt een hele mooie jurk binnen gekregen! Maar geloof meteen dat er ook mindere tussen zitten. Dat is dan wel een risico maar genoeg tijd om te retourneren :p

Ysabella vindt dit leuk.
  15. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.053
    16.582
    113
    Er zitten inderdaad ook mooie tussen hoor! Maar sommige oh daar heb ik zo om gelachen.:roflmao: Vooral toen een vriendin wachten op haar kerst jurk. Nou nou nou de jurk was binnen hoor en na 5 minuten ook weer buiten. :roflmao:

16. Linda86

Linda86 VIP lid

@Blijdorp: bedankt, dat zijn inderdaad leuke sites, ik heb er al wat jurkjes van in mijn kast hangen. Ik zal eens gaan zoeken of er wat geschikts bij zit. Vind het zo lastig dat ik niet weet wat voor weer het wordt. De meeste jurkjes van daar die ik leuk vind, zijn echte zomerjurkjes. Deze bijvoorbeeld: https://www.succubus.nl/lady-v-sweet-white-butterfly-tea-dress.html#.WreicohubIU

@Kipsate @Ysabella met Nelly heb ik inderdaad ook niet zulke goede ervaringen, maar ze hebben wel leuke jurkjes. Ik zal toch nog eens kijken, heb nog genoeg tijd om het eventueel weer terug te sturen

@suus1983 leuk jurkje, ik zag al dat die er ook in het donkerblauw was. Maar zoiets is meer iets wat ik voor gewoon aan doe. Ik zoek iets wat net wat feestelijker is.

@Dubbelgeluk: die zijn ook leuk ja! Vooral die blauwe. Ik sla het even op in mijn "misschien-lijstje".

@LisbethSalander bedankt voor de tip van het groen. Het jurkje uit je voorbeeld vind ik niet zo, maar ik ga wel even zoeken naar groene jurkjes. Daar denk ik normaal niet zo snel aan, maar volgens mij staat dat wel mooi ja.

@Sifra: thanks, ik zag het inderdaad in mijn zoektocht. Ik heb de link opgeslagen.

LisbethSalander en Kipsate vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina