Lush (Cosmetics)

Discussie in 'De lounge' gestart door Prettykitty, 4 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.635
    3.007
    113
    Vrouw
    Zo te lezen zijn hier best een hoop Lushies! :D

    Misschien leuk om een Lush topic te hebben, zodat we kunnen kletsen als er een nieuwe release is etc.
    (Kerst en Halloween zijn natuurlijk net uit)

    Wat is jullie favoriete product?
    En heb je al wat van de kerst collectie gekocht? :D


    Ik heb vorige week een Butterbear Washcard gekocht, en Snow Cloud. (Winkel)

    Ik verwacht nog :
    Berry Berry Christmas
    Once Upon A Time
    Santa Christmas
    Twilight
    Black Rose Lip Tint


    Rose Jam, Bubbly, Lord of Misrule, Sugar Plum Fairy Lip Scrub, Snow Fairy Bodyconditioner en Snow Fairy Douchegel, Sleepy heb ik allemaal nog. :roflmao:
     
  2. floppie888

    floppie888 Bekend lid

    3 sep 2014
    793
    549
    93
    Wat doe je met zoveel zeep / douchedingen? Lijkt me echt een complete geldverspilling...
     
    Ysabella, Beertje8, username en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.635
    3.007
    113
    Vrouw
    Hoezo geldverspilling?
    Je kunt het heel lang bewaren/goed houden. Het is zuinig in gebruik, en het is een soort aromatherapie. ;)

    Ik vind bijvoorbeeld op een terrasje zitten zonde van mijn geld. Dat geef ik liever uit aan een product waar ik lang van kan genieten.

    Maar zo heeft iedereen zijn voorkeur waar hij/zij z'n geld aan uitgeeft.

    Heb je wel eens Lush gebruikt?
     
    rums, Bloem2310, Treez en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. floppie888

    floppie888 Bekend lid

    3 sep 2014
    793
    549
    93
    Ik heb lang geleden wel eens zeep van lush gehad, maar ik vond het niet bijzonder.

    Ik heb zelf vaak spullen van rituals,maar ik haal pas wat nieuws als het vorige op is. Ik snap het sparen van dit soort producten niet zo.
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  5. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.635
    3.007
    113
    Vrouw
    Een hoop producten kun je niet zomaar kopen, en komen 1x per jaar of zelfs nog minder vaak in de winkel/online.


    Als er dan een favoriet product tussen zit, waar je huid goed op reageert. (Niet iedereen kan bijvoorbeeld tegen een random Dove/FA/Therme Douchegel) is het wel verstandig om er wat meer van te kopen.

    Daarbij is het ook een soort hobby! Wel een prijzige, maar je hebt er altijd wat aan. ;)

    Rituals vind ik ook erg lekker. Maar de meeste lijnen zijn altijd te koop, en dus niet zo speciaal.
    Toen de Rituals of Karma tijdelijk te koop was, was daar ook een ware run op. (Logisch, want de geur is fantastisch) :roflmao:
     
  6. Whysteria

    Whysteria Niet meer actief

    Ik heb jarenlang 2 x per dag langs een Lush filiaal gelopen op weg naar mijn werk (was zo'n open winkel in Liverpool Street Station), en ik werd serieus onpasselijk van de geur. Lush is aan mij dus niet besteed.

    Ik maak al jarenlang zelf zeep, ideaal. Zo heb ik totaal invloed op de samenstelling, en dus of het al dan niet vriendelijk is voor de huid, en kan ik zelf de geur bepalen.
     
    Zonnestralen, 2littlemonkeys en Prettykitty vinden dit leuk.
  7. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.635
    3.007
    113
    Vrouw
    Nou ik vind de geur in de Lush winkels ook wel erg heftig hoor! Pff als je eruit komt, "proef" je helemaal Lush. Bah!

    Maar de producten zijn gelukkig wel heel erg fijn.

    Maar als je zelf zeep maakt, dan snap ik dat je voorkeur daar ligt.
    (Is nog leuk ook om te doen) :D
     
  8. Whysteria

    Whysteria Niet meer actief

    Haha, ja dat is het precies! :roflmao: Plus dat het toen nog vooral bath bombs waren en daar zie ik dus écht de attractie niet van in...
     
    Prettykitty vindt dit leuk.
  9. Sneeuwvlokjes

    Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

    12 mrt 2014
    2.130
    1.209
    113
    Mijn dochter (12 jr) is he-le-maal fan van lush.
    Heeft ze weer één of andere bathbomb waar ze helemaal lyrisch over is. Moet ie natuurlijk direct uitgeprobeerd worden. En vaak is haar kleine broertje (3 jr) ook de klos. Die wordt ingesmeerd met van alles en nog wat van lush.
    Vorig jaar heeft ze mij eens meegenomen naar een lush winkel (ik was er nog nooit geweest, zij wel). Daar werd door een verkoopster aangekondigd dat ze binnen enkele momenten een bruisbal ging demonstreren. Die bal werd....huppetee....een gootsteen met water in gesodemieterd. Binnen no time stond de hele winkel met veel oohhhhhhs en ahhhhhhhs te kijken naar een gootsteen met een bruisbal. Ik heb me rotgelachen. Maar het lachen verging me toen ik die prijzen zag. Maarja, dochter word er helemaal blij van. Dus ik dan ook maar.
    En ik ben allang blij want ik scoor echt punten als ze straks in de zak van sint een mega cadeaudoos aantreft vol met lush spullen. Heb toevallig vorige week besteld.
     
  10. Boommm

    Boommm Niet meer actief

    Ligt snowfairy alweer in de winkel? Koop elk jaar weer te weinig..

    Hier is bij de kinders de bad klei heel populair haha.
     
    Prettykitty vindt dit leuk.
  11. Lovely83

    Lovely83 VIP lid

    29 mei 2008
    20.378
    3.246
    113
    Bedankt, doet mij er aan herinneren weer nieuwe spullen voor in bad te bestellen.:D
     
    Prettykitty vindt dit leuk.
  12. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.635
    3.007
    113
    Vrouw
    Ja Lush Snow Fairy (Fun, Bodyconditioner en de douchegel) zijn weer te koop in de winkel. :D

    Vind de geur zelf ook erg lekker!

    Ik gebruik de bodyconditioner trouwens gewoon als bodylotion. (Je hebt dan wel iets minder nodig, anders wordt het plakkerig)
     
  13. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.635
    3.007
    113
    Vrouw
    Heerlijk!
    De kerstproducten zijn nu ook weer te koop, dus heb je extra veel keuze! :D
     
  14. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.635
    3.007
    113
    Vrouw
    Hahahaha! :roflmao: Arm broertje, of vind hij het niet zo erg?

    Wat ben jij een leuke moeder. Je dochter verwennen met Lush ;)
     
    Sneeuwvlokjes vindt dit leuk.
  15. Sneeuwvlokjes

    Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

    12 mrt 2014
    2.130
    1.209
    113
    Haha. Lief dat je zegt dat ik een leuke moeder ben!
    Mn zoon is het wel gewend. Hij weet niet beter haha
     
    Prettykitty vindt dit leuk.
  16. Ligero

    Ligero VIP lid

    1 aug 2011
    6.805
    1.516
    113
    Snowfairy, the olive branch en the comforter zijn mijn favorieten. Maar ik heb begrepen dat comforter showergel niet meer gemaakt wordt.
    Snowfairy ga ik binnenkort even inslaan want die gaat erg snel op.
    Verder koop ik het nooit zomaar voor mezelf. Ik vind het eigenlijk te duur. Maar ik geef het mezelf graag kado voor sinterklaas, en vraag het altijd voor kerst en mijn verjaardag.

    Zijn hier ook mensen die lid zijn van het Lush forum?
     
    Prettykitty vindt dit leuk.
  17. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.635
    3.007
    113
    Vrouw
    @Ligero Ja, ik! ;)
    Je bedoeld het nieuwe forum he? Aangezien de oude helaas niet meer bestaat.

    The Comforter Showercream wordt inderdaad niet meer gemaakt. :(
    Gelukkig wist ik het op tijd, en heb ik flink ingeslagen.
    Ook heb ik The Comforter Douchegel. (Deze is nog lekkerder dan de cream)
     
  18. Taby

    Taby Fanatiek lid

    7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Ik kende Lush niet. Totdat we een paar weken geleden in Amsterdam liepen en onze dochter helemaal blij werd van een lushwinkel die we tegen kwamen.
    Wij naar binnen, maar de doordringende geur van al die zeepjes daar, maakt dat ik de precieze geur van een blokje zeep niet kon onderscheiden.
    En inderdaad, als je buiten stapt dan proef je de Lushwinkel nog.
    Ach ja dochter werd er blij van, daar doen we het voor.
    Ik zelf ben er niet lyrisch over.
     
    Prettykitty vindt dit leuk.
  19. Manque

    Manque Niet meer actief

    Ik ben wel eens met een vriend mee naar binnen gegaan. Hij was helemaal gek van een soort zoete lipscrub en dat wilde hij halen, dus ik liep met hem mee. Maar gadverdamme, wat een geuren... Ik kan er helemaal niet tegen, net als bij de Ici Paris en dat soort winkels. Zag op hun website dat ze wel echt rekening houden met van alles en nog wat: dat het niet op dieren wordt getest en dat ze niet in plastic verpakken bijvoorbeeld. Dat is dan wel attent, dat al die overdaad zo min mogelijk op het milieu drukt ;)
     
    Prettykitty vindt dit leuk.
  20. Ligero

    Ligero VIP lid

    1 aug 2011
    6.805
    1.516
    113
    Grappig!
    Het nieuwe forum kom ik niet meer. Ik Was actief op het oude forum maar Is verwaterd. Nog wel zijdelings op Facebook contact met wat oude lushies.

    Comforter Is wel echt heel lekker!
    Ach ik vind eigenlijk zoveel lekker van Lush maar houd het tegenwoordig maar bij de goedkoopste douchegel van het kruidvat enzo, doet zn werk ook. Lush Is een leuk extraatje als ik jarig ben ofzo
     
    Prettykitty vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina