Lush (Cosmetics)

Discussie in 'De lounge' gestart door Prettykitty, 4 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    @Ligero Ja jammer he. Oude forum was echt heel gezellig! (Met de ruil vlopjes enzo) daar was ik ook erg actief.

    Goedkope(re) merken hebben natuurlijk ook heerlijke douchegels. Alleen doe ik met Lush zoveel langer. (Want duur en vaak Limited Edition , dus zuinig mee omgaan) :p
    Maar ik snap wel dat je eerder naar een goedkopere douchegel grijpt hoor.

    Ik zie Lush als een soort aromatherapie/hobby.

    Heb ook eens al mijn Lush verkocht, maar had enorm spijt en ben nu echt 10x zo gek op Lush.

    @Manque
    De geuren in de winkel vind ik ook wel erg heftig! Niet echt prettig, vooral omdat je de meeste dingen dus niet eens kunt ruiken omdat je alles door elkaar ruikt.
    Ze blijven trouwens nieuwe dingen uitvinden die goed zijn voor het mileu. (Zoals de naked producten, dat zijn dus bijvoorbeeld douchegels zonder fles. Ja echt.. klinkt heel gek)

    @Taby Leuk dat je voor je dochter de Lush winkel in ging. Snap dat het voor haar helemaal leuk is, al die mooi uitziende badproducten enzo! :D
    Meeste dingen ruiken ook nog eens heel lekker, en de jellies zien er ook heel grappig uit.
     
  2. Aegyo

    Aegyo Fanatiek lid

    3 jan 2015
    2.322
    1.345
    113
    Echt al tijden geleden dat ik iets van Lush kocht. Maar ik vond Big shampoo altijd heel fijn. Vooral toen ik nog last had van eczeem op m'n hoofdhuid. En Butterball was ook geweldig! Zowel de geur als de werking. Wederom zeer fijn tegen de jeuk van eczeem.

    Nou. Het was leuk dat je hier op het forum was. Ik hoop dat je hard kan rennen :D

    (Want er komt zo een horde boze Lushies je kant op gerend, denk ik :roflmao: Die zijn behoorlijk fanatiek hoor :p)

    ;)
     
    floppie888 vindt dit leuk.
  3. Elisje

    Elisje Fanatiek lid

    18 jun 2006
    3.919
    927
    113
    Ergens snap ik de opmerking van geldverspilling wel hoor. Hier op school ook redelijk wat gezinnen die moeilijk rondkomen. En daarvan zijn er een paar moeders die idd alles van lush willen en dan elke week naar de kapper en dure make-up. En school is dan wel uniform maar het uniform van de kinderen is redelijk verwassen en net te klein of veel te groot. Schoenen die bijna uit elkaar vallen.
    Dan koop ik toch liever passende kledij of eens iets nieuws als het te verwassen is en niet een heel schooljaar dezelfde schoenen in plaats van lush te gaan kopen.
     
  4. Ligero

    Ligero VIP lid

    1 aug 2011
    6.805
    1.516
    113
    Wat was je forumnaam??
     
  5. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.125
    2.852
    113
    Op verzoek heropend.
     
    Prettykitty vindt dit leuk.
  6. Liedx

    Liedx Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.887
    403
    83
    Nederland
    Ik heb Jason and the argan oil shampoo bar en Sugar Daddy-O conditioner bar.
    De shampoo bar vind ik geweldig en de conditioner iets minder. Er lijkt helemaal niks vanaf te komen.

    Het was niet mijn verzoek trouwens om het topic te heropenen
     
  7. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    De conditioner bars vind ik ook echt niks.
    Jason and the Argan oil ruikt zo lekker he. Vond de geur vroeger echt vreselijk, maar nu heb ik er zelfs parfum van bodyconditioner, douchegel, en een bodyspray. Haha!
     
    Liedx vindt dit leuk.
  8. Liedx

    Liedx Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.887
    403
    83
    Nederland
    Ja de shampoo bar ruikt echt heerlijk!! Ik kijk er gewoon naar uit om het weer te gebruiken, het voelt echt als verwennerij.
    Van de conditioner moet ik wel zeggen dat m'n haar na het uitspoeen opeens heel zacht voelt en niet klit.
     
  9. MrsDiablo

    MrsDiablo Fanatiek lid

    16 nov 2015
    1.024
    438
    83
    Op mijn verzoek ;)


    Wat vinden jullie van de Valentijnscollectie?
     
  10. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Erg saai.
    Ik ben gek op Tender Is The Night geur, alleen ben ik geen fan van naked producten. Dus denk dat ik die toch oversla..
     
  11. MrsDiablo

    MrsDiablo Fanatiek lid

    16 nov 2015
    1.024
    438
    83
    Ik dus ook. Ik hoop op exclusives.
    Grrr ik wil geld uitgeven!
     
    Prettykitty vindt dit leuk.
  12. chantal1985

    chantal1985 Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.581
    835
    113
    Ik koop Lush voor mij en m'n dochter met Kerst en als we op vakantie gaan. Lekker! Favoriet van ons beiden is toch wel Snow Fairy. Ik vind Avobath ook heerlijk. En It's Raining Men. Helaas kan ik niet tegen de zepen.
     
  13. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Jaaa
    Jaaaa hoop ik ook!
    Stiekem hoop ik dat ze toch nog een Tender is the Night gaan maken in fles.
     
  14. MrsDiablo

    MrsDiablo Fanatiek lid

    16 nov 2015
    1.024
    438
    83
    Is die lekker ja?

    Er komt nog een shitload spul aan uit de UK, ik spaar het altijd bij dat meisje op en dan eens in de zoveel tijd stuurt ze het op. Als ik dan aan het uitpakken ben kom ik altijd dingen tegen waarvan ik vergeten was dat ik ze besteld had
     
  15. HappyRabbits

    HappyRabbits Fanatiek lid

    20 jan 2014
    4.890
    4.387
    113
    Weet iemand hoe veel keer je kunt badderen met de fun? Dat is de klei toch?
     
  16. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    Ik loop vaak langs een Lush winkel en er eigenlijk nooit naar binnen. 1x geweest omdat een vriendinnetje iets wilde hebben voor haar verjaardag. Ben zelf meer van Rituals (Karma en Ayurveda) maar ga zo de site van Lush maar eens openen want geen verpakking klinkt wel fijn!
     
  17. MrsDiablo

    MrsDiablo Fanatiek lid

    16 nov 2015
    1.024
    438
    83
    Ja dat is idd de klei!
    En hoe vaak dat verschilt per persoon. Het ligt er maar net aan hoeveel je in je bad doet.

    Ik gebruik fun om mee te scheren, mijn kids als zeep onder de douche en op vakantie gebruik ik het als bubblebar.
     
  18. harlene2014

    harlene2014 Fanatiek lid

    23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Oe ik ben gek op lush. De scrub rub rub rub koop ik altijd. Ruikt heerlijk.
     
  19. Ligero

    Ligero VIP lid

    1 aug 2011
    6.805
    1.516
    113
    Ik heb snowfairy voor mijn verjaardag gekregen, zo lekker! En nog een zeepje in de vorm van een wolkje en een roze bruisbal met witte stippen. Ik ken de namen niet. Ruikt allemaal erg lekker! Al ruikt de bruisbal wel erg sterk. Had hem eerst in de kledingkast gelegd maar werd ik snachts gewoon misselijk van die sterke geur. Nu ligt hij in de badkamerkast. Dat ruik je meteen als je de badkamer in komt.
     
  20. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    De roze bruisbal is denk Snow Fairy Jelly Bomb. En de zeep is Snow Cloud.
    Erg lekker!

    @HappyRabbits Ligt ook aan het formaat (200 gram of 100 gram)
    Maar je kunt er erg lang mee doen.

    Ik snijd mijn FUN altijd in kleine blokjes, blijft het ook lekker vers. (Ik doe het dan in een klein potje, en die zet ik dan in de badkamer)

    @Blijdorp Als je een winkel in de buurt heb, go go go ga naar de winkel. Nu is er nog 50% korting op de kerst items en op een aantal reguliere items. (Op is op)

    Mocht je vragen hebben over bepaalde items, vraag het gerust. Ik kan je vast helpen!
     

Deel Deze Pagina