hallo dames!! ik wil al een tijdje een tablet, vooral om spelletjes op te spelen zoals draw someting en bejeweled maaar om daarvoor een tablet tussen de 400 en 600 voor te kopen vind ik iets te overdreven is er iemand met ervaring met de tablet van intertoys deze is maar 100 euro en ziet er qua specificaties goed uit Alvast bedankt voor jullie reacties!!
bij radar hebben ze pas een aantal tablets onder de 200 euro getest, ik denk ongeveer drie weken geleden! de tablet van de intertoys kwam er dacht ik niet zo goed uit! heb de uitzending ff voor je opgezocht, misschien heb je er iets aan! Uitzending - TROS Radar
mijn vriend had die gekocht van 200 euro! maar dat ding liep steeds vast enz heel traag echt een rotding. Nu hebben we toch maar een samsung gekocht wat een verschil ja je betaald idd wel veel meer
ik heb hem ook voor me meiden. zodat ze daarop kunnen spelen en niet steeds me telefoon pakken maar vind hem ook goed zat voor ze
Nadeel van de goedkopere varianten is dat ze idd vrij weinig geheugen hebben, heel veel foto's kunnen ze niet aan. Hij doet er dan vreselijk lang over om te laden.. Ik zal er liever iets meer voor betalen, dan heb je ook wat
Ik heb een iPad en mijn man een Samsung. Mijn zoontje heeft er 1 van bartsmit maar is dezelfde als van intertoys. Maar het is echt een flink verschil!! Hij is zo traag! Mijn man heeft er een ander besturingssysteem op gezet nu is hij iets sneller maar bij bijv. Angrybirds vliegt het vogeltje zoooo langzaam door de lucht. Valt eigenlijk niet echt normaal op te spelen
heb ooit zon goedkoopie gekocht.. was 10 keer niets traag chinese market.. nu kun je hem flashen, wordt het iets beter maar gewelig nee... misschien op mp kijken voor goede 2de handse. of ff doorsparen.. heb nu een ipad werkt super goed!
ik zou het niet doen en dan maar wat langer gaan sparen voor een ipad daar krijg je geen spijt van wij hebben ook zo een goedkoop ding gehad en dat was echt bagger helaas
ik denk dat ik inderdaad toch maar voor een duurdere versie ga geen ipad zowiezo maar ik wil hem vooral om spelletjes te spelen en als die dan langzaam is en veel crasht enz is dat ook niet leuk