Lush topic

Discussie in 'De lounge' gestart door Ons Kleintje, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

jeetje ik heb alles ingevoerd inclusief de verzendkosten van 10,95 vanuit de uk. Als ik het zelf zou bestellen met cc (heb ik niet) dan zou ik 58,69 hoeven te betalen en nu betaalde ik in nl 67 euro nogwat.:( dat scheelt dik 8,50 euro.
    Nou ja, ik snap nu waarom iedereen het via de uk besteld. Ik ga opzoek naar iemand met een cc, en mochten de producten bevallen dan zal ik het in vervolg via de uk bestellen.
    Bedankt voor de tip in elk geval!

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    Gister nav dit topic zitten neuzen op de site. Komt mijn man vandaag thuis met eem lushcadeau doos. Weet niet precies wat het is, maar verschillende stukken zeep, masagecreme, en ee bal(?)
    . Grappige is dat hij t weekend weg was, dus echt geen hint had gehad:):)

3. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Ooh ik hou van lush! Het is alleeen zoooooooo duur!

Ik heb nu die karma zeep,
    Een blauwe driehoek met witte bollen erin

Lekkerrr

4. emje

emje Niet meer actief

hier ook een lush fan.

op dit moment heb ik:

dream wash
    dream cream
    whoosh jelly

5. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Heb het vorige maand ontdekt en het is heerlijk. Heb 2 soapbars, Honey I washed the kids en Dirt, lipscrub Mint Julips en lipbalm Whipstick.

6. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

yes i love it!
    Me is al tijden fan! Zeker de dingen voor in bad. :)

7. Ons Kleintje

ik duim echt dat er proefjes bij zitten :):)
    Helaas hebben we geen bad, maar ik hoorde dat de badproducten ook onder de douche kunnen worden gebruikt, klopt dat?

Verder vroeg ik me af of iemand de douche-producten ook bij haar kinderen (babies) gebruikt?

8. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ja, de zeep zou je onder de douche kunnen gebruiken (heb er zelf ook 3). Verders zeggen ze dat de bubble bars ook onder de douche gebruikt kunnen worden, maar dat heb ik geprobeerd, dat werkt niet. Bij mij althans ...

of het bij kinderen gebruikt kan worden, ik denk zelf van wel, maar dat zou je eens moeten vragen.

Over die proefjes, ik heb er altijd speciaal om moeten vragen bij mijn order (UK dan), misschien dat ze in NL wat toegeeflijker zijn ;)

9. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Jaaah Lush!! Zo jammer ook dat wij geen bad hebben... beter voor de portemonnee, dat dan weer wel :D
    Eind van deze maand ga ik met mijn zusje een dagje shoppen in Den Haag en dan staat er zeker weer een bezoekje aan de Lush winkel gepland!

10. Enibas

Enibas Bekend lid

8 nov 2011
    667
    0
    0
    Na aanleiding van het topic eens de website bekeken. Maar ziet er leuk uit, zeg! Ook de cadeaudoosjes zijn leuk om eens weg te geven. Inderdaad, aan de prijzige kant. Maar zeker een keer de moeite waard om het te proberen. Leuk ook dat er reviews van andere gebruikers te lezen zijn..

Bedankt voor de tip..

11. Ons Kleintje

:) vandaag krijg ik mijn bestelling binnen :D:D:D:D
    Heb mijn zoontje beloofd dat we samen de Honey i washed the kids gaan uitproberen. Hij vind het altijd leuk om samen met mama te douchen. Ik las dat de meesten het wel gebruiken voor hun kinderen, behalve de hele sterke geuren. Ik lette er altijd wel op dat er geen parabenen in de wasgels zitten, meestal ah eigen merk vond ik wel goed voor de kindjes. Wel jammer dat er sls in zit.

12. Ons Kleintje

Hij is binnen!
    ben over sommige dingen niet zo tevreden, 1 zeep was kapot en 1 ding was al redelijk oud daar heb ik over gemaild.
    maar over t algemeen is het een fijn pakket! er kwam een heerlijke geur van de zeepjes
    en ik kreeg er 2 proefjes bij jippie! kan ik mooi wat spulletjes uitproberen :)
    Ik heb nu al zin om vanavond te gaan douchen :D

13. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Dream cream werkt trouwens super goed bij eczeem. Lijkt me toch prettiger dan hormoonzal bij kleintjes, dus dat is een tip voor de mamas wiens kindjes er last van hebben. Ook bij luieruitslag is het een goede optie!

Oh en wat is honey i washed the kids lekker....
    Denk dat ik binnenkort maar weer eens een bestelling ga doen. Overigens onskleintje, ik heb cc, dus mocht je door je voorraad heen zijn, kunnen we misschien samen bestellen uit de UK! Ik hoor het tegen die tijd wel, pb me dan maar!

14. Ons Kleintje

#34 Ons Kleintje, 21 mrt 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 mrt 2012
    Lief van je!
    ik zal zo even een foto plaatsen van mijn eerste bestelling!!!!!!:) zoontje viel in slaap tijdens het eten en wilde liever morgen met papa douchen.. nou ja dan ga ik lekker alleen showeren vanavond hihi

de honey i washed the kids, daar is de honingraad van afgebroken onderweg maar t was wel superveel, 150 gram bijna..;)
    en de lipscrub was al een tijd geleden gemaakt en niet zo lang meer houdbaar, maar ik krijg een nieuwe. Toch ook wel weer prettig om in NL te bestellen. Zal eens kijken hoe het allemaal bevalt en wat ik allemaal nog nodig heb :) daar hangt het ook een beetje vanaf of ik in uk wil bestellen. Alhoewel de service hetzelfde is toch?

15. Beetje offtopic, maar wist je dat je ook gewoon een prepaid creditcard kan kopen? Kan gewoon online en kan betaald worden met iDeal, en werkt precies hetzelfde als een gewone creditcard bij online bestellingen. https://www.3vcard.nl/about-3v.html?tk=134f6a21aa0f640

16. Ons Kleintje

Ja ik hoorde dat je sindskort ook met Paypal kan betalen, ik ken wel iemand wiens paypal ik mag gebruiken dus opzich kan ik dat zelf bestellen.

Hier komen de fotos:
    eerst foto is met de namen erbij (staan op de verpakking, maar lastig want daar moet je het zakje openscheuren.. dus alle labels zijn doormidden)

17. Ons Kleintje

deze is `naakt` :p zoals Lush zelf zegt
    Het lijken wel taartjes en zo ruikt het ook!:D

18. Ons Kleintje

de proefjes zijn dus de deodorant Aromaco (had ik om gevraagd) en de sea vegetable. Hij ruikt heerlijk die deodorant. Is het leuk als ik ga opschrijven wat ik ervan vindt?
    Hebben jullie ook zulke fotos gemaakt? ik ga ze nu namelijk in stukjes snijden en dat vind ik dan best wel zonde maar wel beter.

19. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hier ook een Lush fan. Zeep, massagebars, shampoobars, heb al een hoopverschillende geurtjes gehad.
    Nu niks meer in huis, maar nu ik dit topic lees krijg ik weer zo'n zin om te bestellen. (of om er heen te gaan want er zit tegenwoordig ook een winkel in Rotterdam)

Honey i washed the kids is favo.
    Rock Chic vond ik ook zo lekker, maar die is er niet meer of wel?

20. Ons Kleintje

nee is er niet meer, tenminste niet in nl.
    Kom net uit de douche, t was heerlijk! vond vooral de shampoo boven verwachting schuimen, en de fresh farmacy vond ik ook super!!!!!!!!!
    Ik vond Honey i washed the kids niet overweldigend ruiken, die indruk kreeg ik namelijk wel omdat iedereen hem zo geweldig vindt. Hij was niet slecht hoor, maar ook weer niet zo super.
    nu lekker schoon, straks nog even een van de babies flesje geven en dan lekker slapen.

Deel Deze Pagina