Oehhh, dat zit er jummie uit ... *hebbuh-modus aan* Ik zie daar Ultimate Shine??? Ik vind dit ook ontzettend lekkere shampoo. Schuimt ook goed. En Imperialis. Die staat op mijn wishlist ... Overigens is de HIWTK ook in douche vorm, dat is It's raining man. Hij is zoet, maar ruikt naar toffee. Sticky Toffee eigenlijk ..
Oeh ik was net afgekickt van lush haha! Ik vond dat blok shampoo, The Blonde, zooo heerlijk altijd! Toch maar weer 'es neuzen.
heeft hier ook iemand een Glossybox? daar zit iets van Lush in, in sommige boxen..Ik typ het hier even in witte letters dreamcream 100 ml Ik heb die van mij nog niet ontvangen. Heb vandaag de kinderen in bad/ douche gedaan met Honey i washed the kids. Ging heel goed! Ik vond het ineens ook sterker ruiken, zelfs mijn man vond het lekker ruiken en goed idee om eens wat natuurlijkers te proberen voor de kinderen. Het heeft zijn interesse niet zo dus dit was wel bijzonder Mijn oudste heeft een gevoelige huid met eczeem en ook dat ging prima, geen jeuk of bultjes. Hierna durfde ik het ook wel aan om mijn 2 babietjes ermee in bad te doen (tweeling van 11 maanden) en ze vonden het wel lekker, ik heb bij hen gewoon het badje halfvol gedaan (omdat ze alles nat trappelen haha) en lekker ingemasseerd met het zeepje, vonden ze heerlijk.
Ik heb eens een topic over Lush geopend.. Ik ga eens een poging doen mijn stash op te noemen: Herbalism Buche de Noëlle Ultraband Serum Brazend honey Gourgeous Skin drink Enchanted eye Cream Breath of air fresh Prince triple orange blossom Light pink Demon in THE dark Figs and leaves Porridge Godmother Buffy You snap the wip King of skin Sweet lips Honey trap Twilight Creamy candy Dreamtime Rub rub rub Dream wash Jilted elf (ofzo) It's raining men Snowfairy Dirty Grass Dreamcream Crème anglaise Vanilla dee-lite Mange too New Trichomania Daddy o En nog wat dingetjes, enkele producten op voorraad. Ik moest wel even het krantje erbij pakken, maar bepaalde seizoensproducten staan hier niet in.
hoi dames, kunnen jullie me mischien even uitleggen wat hier nu zo bijzonder aan is want dat is me niet heel erg duidelijk, wat maakt dit merk produkten nu anders dan andere produkten die op de markt zijn, zijn bv de shampos beter voor het haar en begrijp ik het nu goed dat alle produkten als soap bars te koop zijn ipv in vloeibare vorm? ben er wel nieuwsgierig naar.
Door dit topic was ook ik nieuwschierig geworden naar Lush! Dus ben gisteren naar Den Haag gegaan en heb voor me dochter sultana of soap gekocht. Weet iemand of ze van deze zeep ook een bodycreme hebben? Ik vind hem namelijk zo lekker ruiken! Of is er mischien een andere bodycreme die ook zo zoet ruikt?
de dream crème is echt zoooo fijn! hij zat bij mij in de glossybox die ik gister binnenkreeg. last dat het in de top 3 van beste lush producten ooit staat. iemand nog echte must haves van lush op haar/huidverzorgingsgebied? @ sapje; lush producten zijn volgens hun website gemaakt van oa verse biologische groentes en fruit en de beste essentiële oliën en veilige synthetische ingrediënten. ook is het dierproefvrij, werken alleen met vegetarische ingrediënten en gebruiken weinig tot geen conserveringsmiddelen Over Ons - Wij geloven op hun website kun je ook veel dingen bestellen, alleen wel 6,50 verzendkosten, maar lush zit niet bij ons in noord-brabant, dus dan zo maar
aaah, dan heb ik daar gister overheen gelezen, ik dacht alleen in amsterdam/rotterdam die kanten ga ik van de zomer eens spieken als ik daar aan het shoppen ben zit die gewoon in het centrum van den bosch?
Dat denk ik wel. Ik ben er nooit geweest omdat ik online bestel. Heeft Lush NL geen kaartjes waar hun shops zitten?
wat veel! wauw. in hoeveel tijd heb je dat allemaal aangeschaft? ben benieuwd of dit over 2 jr ook in mijn kast staat hihihi zit nu al te denken over een nieuwe bestelling, mijn moeder wil bepaalde dingen ook kopen, de aromaco, die wil ik zelf ook.
heb mn moeder inmiddels ook verslaafd gemaakt aan Lush haha! Ik kreeg trouwens een nieuw potje van hetgeen dat `vrij oud`was. Nadat ik dit benoemd had kreeg ik direct een nieuwe opgestuurd, cool! dus wat aan mijn broertje gegeven, die houdt ook wel van dat soort dingen.
Ik heb periodes dat ik iets van lush koop, wou het nu ook weer eens doen, een geurtje die ik eerder had maar er zijn zoveel geurtjes uitverkocht dat er nu nog weinig keuze is.
Ik ging een paar jaar geleden heel vaak in Maastricht. Er werkte leuke meiden en ik vond het leuk om lush kadootjes te geven omdat ze het zo leuk inpakte. Maar helaas werken de leuke meiden er niet meer en pakken ze de zeepjes niet meer in. Ook vind ik de badballen duur geworden. Dus als met al kom ik er bijna nooit meer, maar het zijn wel lekkere producten.
ik vind dat ze bij de beautybakery.nl ook lekker spullen hebben. Maar lush is wel helemaal het einde. helaas ken ik bijna nergens tegen en zit ik vast aan ph neutrale troep