Lush

Discussion in 'De lounge' started by Pinkblossom, Apr 10, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

Jun 29, 2016
    2,042
    907
    113
    Schoonmoeder is bijna jarig en nu zaten wij te denken om wat leuks van Lush te geven aan haar, ze kent dit voor zover ik weet niet.
    Maar wij ook niet :)

Wat is leuk om cadeau te krijgen?

2. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,187
    1,749
    113
    Heeft ze een bad? Een douche?

Indien een bad, dan is bijvoorbeeld een bubblebar of bathbomb (beide 1tje) al heel leuk met een klein flesje wijn als zijnde bad-pakket? Weet je een beetje van welke geuren ze houdt? Bloemig/zoet/fris? Want Lush is wel echt een overdaad aan geur, en niet alles is lekker haha.

3. naomirebecca

naomirebecca Actief lid

Apr 16, 2015
    192
    10
    18
    Ik heb er laatst ook wat gehaald voor verjaardag van een vriendin. Ze had geen bad en ik gebruik het zelf ook nooit dus heb daar zelf om advies gevraagd. Had 2 douchegelletjes en een soort van bodycreme/lotion

4. a2cmieux

a2cmieux Niet meer actief

Ik heb ook wel eens iets voor mijn moeder bij lush gekocht, ze hebben inderdaad hele leuke spullen. Je kunt het gewoon in de winkel aangeven, dat het iets voor je moeder zoekt. Welke geuren ze fijn vindt enz. Il kreeg heel goed advies en mocht alles (wat kan) in de winkel uitproberen.

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

Euhm alles van lush is geweldig. :D

Ik zou in de winkel vragen wat zij je aanraden, ze zullen wel weten wat voor wie een leuk iets kan zijn.

Zoontje hier is gek op die ballen voor in bad. Ik vjnd die bodylotion met banaan heerlijk en de douchegels zijn ook super.

6. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

Jun 8, 2014
    688
    0
    16
    Female
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Idd. Alles van lush is geweldig Haha
    Ik heb wel eens een cadeau pakket gekregen.
    Aanrader is die had crème !!!

7. Louise11110

Louise11110 Niet meer actief

Sinds ik wat cadeau heb gekregen van de Lush ben ik er helemaal fan van!
    Een douchegel is echt zalig en de geur blijf je nog best even ruiken.
    Ik zou persoonlijk geen shampoo of conditioner cadeau geven.(Je weet maar nooit hoe iemand zijn haar er op reageert.) Ook geen gezichtsreiniger trouwens. Denk aan (hand)crème, douchegel, massagebar, gezichtsmasker of inderdaad een badbruisbal of badolie. Dat vind ik zelf echt leuk om te krijgen!
    Ik heb nu bijvoorbeeld een douchegel die naar cassis ruikt. Heerlijk! Maar ik kan mij voorstellen dat die voor sommige mensen te zoet is:p

8. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

Jun 29, 2016
    2,042
    907
    113
    Bedankt voor de suggesties!
    Goeie tips Louise!

Het punt is dat we online wilde bestellen omdat ik momenteel niet meer in staat ben om naar de fysieke winkel te gaan gezien mn termijn en de afstand :)
    Dat maakt het dus allemaal weer geweldig lastig!

Normaal ben ik echt van de rituals maar misschien nu toch Lush maar eens proberen

9. Louise11110

Louise11110 Niet meer actief

Online bestellen is op zich ook wel ideaal, het jammere is dat er dan meteen verzendkosten bijkomen die ik best hoog vind. 5 of 6 euro dacht... Je kan kijken of je meteen wat voor jezelf of voor iemand anders erbij kan bestellen om zo de kosten een beetje te drukken.
    Ik krijg bij een online bestelling wel altijd een gratis product/tester! Dat is dan wel weer leuk:p

10. PH1

PH1 Bekend lid

Nov 16, 2014
    924
    77
    28
    Female
    Ik ben zelf groot fan van de bubble bars! De roze is zoet en fruitig en de oranje is heel fris en fruitig!

Wel een tip! Niet in een keer in het bad doen. Je kunt hem namelijk veel vaker dan een keer gebruiken. Zelf verkruimel ik ze altijd en dan bewaar ik ze in een potje!

11. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

Jun 29, 2016
    2,042
    907
    113
    Ze heeft trouwens geen bad

Share This Page