wisselende zwangerschapskwaaltjes

Discussion in 'Zwangerschap' started by Suus84, Oct 25, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suus84

Suus84 Niet meer actief

Goedemorgen,

Er zal best al een onderwerp hierover zijn. Ik ben nu zo een 8,5 week zwanger. Maar merk dat de symptomen nogal wisselen. Ook qua intensiteit. Had tot 7,5 week erge buikkrampen. En nu bijna geen krampjes meer. Heb nu heel af en toe een licht buikkrampje. De echo zag er vorige week goed uit.

Ook de misselijkheid wordt minder. Heb het voornamelijk 's avonds. Terwijl de meeste, wat ik dan lees, 's ochtends hebben of 's middags.

Tevens heb ik het idee dat me borsten regelmatig minder pijnlijk zijn. En een uur laten doen ze weer erg pijn, en dan weer een halve dag bijna niks.

Ook ben ik sinds een dag of 2 niet meer extreem moe. Is ook fijn, maar maak we wel zorgen. Dan heb ik zoiets van het gaat niet goed. 8 november heb ik me volgende echo.

Hebben jullie ook wisselende symptomen of misschien gehad? De ene dag erger dan de andere dag?

2. vondebs

vondebs Bekend lid

Oct 16, 2009
    684
    0
    0
    Ja ik heb het ook gehad. Was vanaf week 6 misselijk. 24/24. in week 8 was de misselijkheid 2 dagen weg. Ik ongerust natuurlijk , na 2 dagen was het terug tot week 13 :D. mijn borsten waren ook maar bepaalde delen van de dag gevoelig. en dat heb ik nu nog altijd. niet teveel zorgen maken.

3. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

Jan 7, 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Ik heb alleen gehad dat vanaf 10 weken mijn borsten minder gevoelig werden.

4. Steffie2211

Steffie2211 Actief lid

Apr 26, 2012
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij ging het ook op en af.
    Wat heb ik hierdoor een stress gehad.
    Ik maakte me helemaal gek.
    Als ik een dag goed te pas was dacht ik al dat het mis was.
    Gelukkig nu bijna 22 weken zwanger !!!
    Maak je niet te druk meis, heb ik wel gedaan en het was allemaal voor niets.
    Geniet van het zwanger zijn!!

5. Ja ik heb het ook maar het is normaal :) Heb ook periodes qua misselijkheid. Soms is het een paar dagen heel erg, soms sta ik een paar dagen zonder problemen op waarna het weer net zo erg terugkomt. Geen pijl op te trekken :)

Verder heb ik ook minder last van bandenpijn dan in de eerste paar weken, maar nu wel opeens veel darmkrampen en diarree terwijl ik een paar weken geleden hartstikke last had van obstipatie.

Maak je geen zorgen, het hoort er allemaal bij :)

Share This Page