2 maanden en zeer actief

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door LadyDaisy, 19 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

Mijn meisje zit op dit moment op 4 x 150/5 en 1x 180/6 (avondfles)
    Ze krijgt de laatste fles om 23.00uur en slaapt tot ongeveer 05.00uur - 05.30uur, dan wil ze verschoont worden, soms heeft ze al honger, maar meestal krijgt ze pas een uur à anderhalf later honger.
    Ik geef haar uiterlijk om 07.00uur haar eerste flesje van de dag.

Sinds een dag of 3 geeft ze steeds eerder aan dat ze honger heeft.
    Ze is een heel actief meisje, ze ligt continue te spartelen, beentjes omhoog, zwaaiend met haar armpjes, en druk het lachen aan het oefenen, en geluidjes aan het maken :)
    Zelfs op de momenten dat ik denk dat ze rustig ligt is ze zeer geconcentreerd haar mobiel aan het bekijken, en als die eventjes niet interessant genoeg is kijkt ze de kamer in (het weinige dat ze vanuit liggen kan zien)

Ze weegt krap 4,5 kilo.
    Mag ik langzaam haar flesjes gaan opvoeren?
    Heel soms krijgt ze overdag ook een flesje 180/6, maar dat is alleen als ze na 2 uurtjes weer honger heeft, ik kan dan haar maagje horen knorren.

2. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Heey,

Ik zou misschien proberen om voeding voor hongerige baby's te gaan gebruiken,, je mag niet over een liter heen komen per dag, en volgens mij gaat het ook op lichaamsgewicht,,
    Mijn zoontje krijgt 5 keer daags 180/6 maar die weegt al bijna 5800 gr,, ik heb zelf ook voeding voor hongerige baby's gebruikt alleen mijn zoontje heeft kma dus moest ik mee stoppen,, werkte hier perfect! hij kwam netjes om de 4 uur :) misschien iets om te proberen :)

Succes!

3. LadyDaisy

Thanks!
    Ik zal het ook even met het cb overleggen.
    We hadden toen ze een maand was Nutrilon Forte gegeven, maar daar kreeg ze zulke krampjes van dat ik er na een week mee gestopt ben.
    Misschien dat ze het nu wel kan verdragen.

4. sanne1234

sanne1234 Actief lid

14 feb 2008
    474
    0
    16
    Wij zijn ook overgestapt op Nutrilon Forte. Hij heeft er ook een aantal daagjes krampjes van gehad maar na een week was dit helemaal over en nu gaat het heel goed.

Ons zoontje wil nog steeds 7 voedingen (van 120/4) Wij mochten niet meer gaan geven van het CB, we konden beter overstappen op Forte.

Nu wil hij niet na 2,5 uur een flesje maar haalt 3 soms 4 uur. Dus het scheelt alweer een beetje.
    Nog beter zou zijn als hij 's nachts zou doorslapen maar dat haalt hij nog niet helaas.
    Als jullie hier tips voor hebben dan hoor ik het graag!

5. LadyDaisy

Waarom mag je niet meer gaan geven? Is zijn gewicht nog te laag? Of is er een andere reden?

Deel Deze Pagina