Denk echt hoe, in welke hoeveelheid en in welk gerecht. Mijn beste vriend zijn vader verwerkt het altijd door de Nasi en die is pittig maar niet te pittig. Het geeft een lekkere pittige smaak. Ik vind bijvoorbeeld wasabi vooral heel heet maar de madam jeanette heeft ook een lekkere smaak naast het pittige.
Ik heb het nog nooit gegeten maar vind het er niet aantrekkelijk uitzien (naast dat de ingredieenten me ook niet aantrekken) dus zal ik dit niet snel bestellen en zelf maken begin ik ook niet aan. Als jij het al een gedoe vind dan is het voor mij een soort abracadabra hocus pocus om te maken
Nou op zich valt het mee hoor. Ik vind het dichtnaaien gewoon een gedoe Om dat touwtje er vervolgens voor het opdienen weer uit te halen...
Balut ei is ook zoiets waarvan ik niet zeker weet of ik het zou proeven. Ei dat nog in de kip zit (na het slachten uiteraard) heb ik daarentegen wel eens gegeten.
Dit idd. Lever hier ook niet. Eigenlijk kun je me beter vragen wat ik wel eet. Een stuk makkelijker: kip (enkel haas of filet, ik eet sowieso nooit bot of vel), rund (biefstuk, carpaccio, tartaar door bijv de pasta of wraps of andere mooie en magere rundsdelen), witvis en ander mager vlees wat er goed uit ziet. Alles wat er sowieso al goor uit ziet, waar mensen vaak allergisch voor zijn, vet is, bot en vel bevat of gemalen afval is: nee dat komt er hier niet in. Ik eet heus wel eens een kipkorn of een voorgegaarde burger wat geen hoogstandje is, maar dan zie je het tenminste niet haha!
Balut is een gekookt ei met kuikentje en al. Wij proberen niet de vleesindustrie te steunen maar eten wel af en toe vlees. We slachten over het algemeen zelf onze kippen, duiven, konijnen, schapen etc. Bij een kip komt het dan wel eens voor dat er vanbinnen nog een ei zit
Wat niet weet wat niet... Maar idd vet, bot, graatjes, zeentjes; dan ben ik klaar met eten. Lever alleen in in de vorm van leverworst natuurlijk
Ja alle stinkkazen! Nou lust ik sowieso geen kaas alleen gesmolten (jaja raar ik weet het). Maar al die kaasjes die zo stinken dat nodigt echt niet uit om te proeven.
Nu moet ik opeens hieraan denken: Ik moest een keer de kat van schoonouders eten geven, zon blikje natvoer. Prima hoor. Ik maak dus dat blikje open, kom ik een oogbol tegen Ik heb gevloekt met woorden waarvan ik niet eens wist dat ik ze kende..
Melk. Ik wilde het als kind al niet drinken. Nu nog steeds niet. Ik kan me niet herinneren dat ik het ooit wel heb gedronken though. Ik zou niet weten hoe het smaakt maar het staat mij gewoon zo enorm tegen.
Hahaha die oogbol in het kattenvoer Brr. Ik eet zelf geen vlees of vis, maar mijn moeder vroeger wel en die at vaak balkenbrij. Blegh. Of bloedworst, ook zo enorm brrrr. Verder walg ik echt van bietjes, daar moet ik van spugen, geen idee ik probeer t elk jaar weer, maar elk jaar ren ik naar de wc.
O ja zO heet dat (postte ik eerder vanavond over hier in dit topic). Filipijnse delicatesse, brrrrrrr... Edit: O wacht, jij hebt het over gekookt. Op de Filipijnen wordt dit niet gekookt dacht ik? Maar rauw gegeten.. Edit2: ik zie op wiki dat dit idd. wordt gekookt of gestoomd. Nou goed, maakt het er evengoed niet beter op Edit3: en dan... yayks... ''het vocht rond het embryo moet er eerst uitgezogen worden alvorens de schil gepeld kan worden'' Maak het ff NOG minder aantrekkelijk! *zoekt kots emoticon.
Zou best kunnen. Ik "ken" het alleen gekookt maar zou er niet van opkijken als het zelfs rauw wordt gegeten.
Ik zie in jullie lunchbox regelmatig worst voorbijkomen. Eet je dat dan wel? Of echt alleen voor de kinderen? Want dat is gewoon gevulde darm uiteindelijk...