Lust niks anders als Nutrimigen AA

Discussie in 'Voeding' gestart door mamalijntje, 5 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Onze dochter van 14 maanden is van haar allergie af. Alleen helaas lust ze niks anders dan deze voeding... Maar vanaf oktober krijgen we het niet meer vergoed. Iemand tips?

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    /Hier lukte het alleen door 10ml per dag op te bouwen in de fles, en ze lust alleen een papfles, geen andere vorm van zuivel.

3. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Inderdaad gaan mengen en dan steeds wat meer gewone (volle) koemelk geven....
    Of zuivel op andere manieren geven (pap, yoghurt, kaas oid).

4. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

mag ik eens een onbeleefde vraag stellen ? krijgen jullie het in nederland volledig vergoed ? of moeten jullie ook een deel betalen ?

5. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Wij krijgen alles vergoed. Al had ik een eigen bijdrage echt niet erg gevonden.. In het begin schaamde me ik ook heel erg dat wij die dure blikken moesten gebruiken.

Bedankt voor de tips.. Enige nadeel is wel dat de Nutrimigen zich niet goed laat mengen met melk en afbreekt. Maar ga het zeker proberen.

6. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ooh ok , ik had een eigen bijdrage van 10,57 euro per pot ,

7. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38

Eigenlijk zou dat hier ook best mogen (in het kader van de bezuinigingen) een pak flesvoeding kost ook zoiets. Wij gebruiken al een jaar dieetvoeding en die we nu hebben is belachelijk duur. (neocate)

8. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ja hier word alles vergoed, nu is pepti nog niet heel erg duur, maar anders had ik toch ook standaard voeding van een 10tje per doos moeten betalen. Je kan inderdaad proberen of ze wel yoghurt, kaas oid wilt, mijn dochter echt niet! Vanmorgen gaf ik een pyamapapje, zo'n kant en klare die ik in de babydoos van mn zoon had gekregen. Ze nam 1 slok, trok een vies gezicht, zei toen "Koud, heet...." en zette hem weg. Oftewel "ik weet niet wat er mee is, maar dat is geen drinken!"

9. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ja danoontje lust ze. Vanille Yoghurt en daar houdt het mee op.

We hebben tot nu toe Sonja, Vanille melk, Bananen melk, Yoki vers en lang houdbaar. Chocomelk en gewone melk. Pyjama papje van alle merken maar helaas.

Vanmorgen weer geprobeerd om te mengen maar helaas het gaat schiften.

10. knap

knap Niet meer actief

Steeds minder n. aa er in doen dunner maken dus. Afbouwen van de fles voeding. Idd meer naar water toe werken. Snap je een beetje dat ze het zo langzaam aan gaat accepteren. En ben je zo ver dat het meer water dan AA is met water en een laagje melk beginnen en zo weer op bouwen. Zo zou ik het dan doen. Eerst dus afwennen van de smaak en dan weer aanleren van een andere smaak.

Deel Deze Pagina