Op onderlip zuigen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Juli2009, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Sinds een paar dagen doet onze dochter steeds haar onderlip in haar mondje. Het ziet er echt niet uit, het is net zo'n omaatje zonder kunstklapper :D:D Iemand een idee waarom ze dit eigenlijk doet? Gewoon lekker iets anders dan een speen of doet ze dit niet zomaar?

2. Lisabeth

Lisabeth Bekend lid

15 jul 2008
    564
    0
    0
    ja, mijn zoontje doet dit ook, helaas geen idee waarom, ik dacht aan tandjes maar nog niks in zicht hier.

3. Kejay

Kejay Niet meer actief

Hier doet ze het ook en dan smakt ze er ook nog bij!:D

4. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Thijs doet het ook al weken. Denk zelf aan een tandje, laat maar komen!

5. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

Dat is leuk verwoord! :)

6. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Mijn dochtertje heeft dit ook een tijdje gedaan maar nu ze onder 2 tandjes heeft doet ze het eigenlijk nooit meer. Waarschijnlijk moet je dus gewoon even geduldig zijn en houd ze er vanzelf mee op.

7. sGaaphOofd

sGaaphOofd Actief lid

26 jun 2007
    144
    0
    0
    Ja mijn dochtertje doet het ook .. eCht schattig !
    Maar op 1 of andere manier wordt ze er ook rustig van . Ze wilt namelijk geen speen :S . En dit is haar oplossing haha . Soort van zuigen ofzo . Maar geen honger .

8. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Hihi Rosan doet dit ook steeds! Geen idee waarom, zal vanzelf wel weer overgaan!

9. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Ons zoontje doet het ook (al maanden!). Ziet er bij hem wel geinig uit. Hij is nu 8 maanden. Nog geen enkele tand in aantocht, dus voorlopig zal ie dit nog wel blijven doen, denk ik?

10. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.719
    3.151
    113
    Vrouw
    Heey heey

Liam doet dit nu oowk sinds een week en er zjin 2 tanden in aankomst maar willen nog niet door komen,, zitten 2 grote bulten met harde streep maar jmmr genoeg nog geen puntje,,

Haha ze zullen het wel lekker vinden,,

Liefsz :)

11. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Finn doet dit ook!

En bij hem hebben we het vermoeden dat er ook tandjes zitten te prikken...er zitten kleine bultjes en hij wil op ALLES kauwen!

12. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

@Jessie81: geweldige foto! :D

Ik kan me niet voorstellen dat ze het doet omdat er al tandjes aankomen aangezien ze pas 9 weken is, dus ze zal het wel gewoon lekker vinden.

13. Lindsey1981

Lindsey1981 Actief lid

31 jul 2007
    102
    0
    0
    Nijmegen
    Jimmy doet het ook, volgens mij is het bij hem gewoon zuigbehoefte

14. verse mamma

verse mamma Actief lid

27 aug 2009
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons kindje doet dat ook. En kwijlen daarbij. En met tongetje erlangs en kauwen op haar handje (of op pappa's of mamma's vinger). Ze is bij perioden ook huilerig ervan. Normaal huilt ze tenminste zelden. Dus ik denk dat het daarvan is.
    Van ervaringsdeskundige vrienden en familie begreep ik dat het wel een week tot een maand kan duren voordat er daadwerkelijk een tandje tevoorschijn komt.
    Hoop dat het snel komt want dan is de pijn ook weer wat weg, heb ik ook gehoord tenminste.

Deel Deze Pagina