Sinds een paar dagen doet onze dochter steeds haar onderlip in haar mondje. Het ziet er echt niet uit, het is net zo'n omaatje zonder kunstklapper Iemand een idee waarom ze dit eigenlijk doet? Gewoon lekker iets anders dan een speen of doet ze dit niet zomaar?
ja, mijn zoontje doet dit ook, helaas geen idee waarom, ik dacht aan tandjes maar nog niks in zicht hier.
Mijn dochtertje heeft dit ook een tijdje gedaan maar nu ze onder 2 tandjes heeft doet ze het eigenlijk nooit meer. Waarschijnlijk moet je dus gewoon even geduldig zijn en houd ze er vanzelf mee op.
Ja mijn dochtertje doet het ook .. eCht schattig ! Maar op 1 of andere manier wordt ze er ook rustig van . Ze wilt namelijk geen speen :S . En dit is haar oplossing haha . Soort van zuigen ofzo . Maar geen honger .
Ons zoontje doet het ook (al maanden!). Ziet er bij hem wel geinig uit. Hij is nu 8 maanden. Nog geen enkele tand in aantocht, dus voorlopig zal ie dit nog wel blijven doen, denk ik?
Heey heey Liam doet dit nu oowk sinds een week en er zjin 2 tanden in aankomst maar willen nog niet door komen,, zitten 2 grote bulten met harde streep maar jmmr genoeg nog geen puntje,, Haha ze zullen het wel lekker vinden,, Liefsz
Finn doet dit ook! En bij hem hebben we het vermoeden dat er ook tandjes zitten te prikken...er zitten kleine bultjes en hij wil op ALLES kauwen!
@Jessie81: geweldige foto! Ik kan me niet voorstellen dat ze het doet omdat er al tandjes aankomen aangezien ze pas 9 weken is, dus ze zal het wel gewoon lekker vinden.
Ons kindje doet dat ook. En kwijlen daarbij. En met tongetje erlangs en kauwen op haar handje (of op pappa's of mamma's vinger). Ze is bij perioden ook huilerig ervan. Normaal huilt ze tenminste zelden. Dus ik denk dat het daarvan is. Van ervaringsdeskundige vrienden en familie begreep ik dat het wel een week tot een maand kan duren voordat er daadwerkelijk een tandje tevoorschijn komt. Hoop dat het snel komt want dan is de pijn ook weer wat weg, heb ik ook gehoord tenminste.