Wat doe jij?

Discussion in 'Zwanger worden' started by LadyIngrid, May 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

Feb 22, 2009
    945
    0
    16
    Ik ben erg nieuwsgierig hoe meiden de laatste (twee) weken van hun cyclus doorbrengen. Kijk je bijvoorbeeld veel op sites of jij die paar symptomen ook hebt? Of zet jij je agenda zo vol dat je alleen nog tijd hebt om te slapen?

Ik ben benieuwd!

2. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

Feb 22, 2009
    945
    0
    16
    De eerste maanden zocht ik veel op internet op vooral over de eerste verschijnselen van een eventuele zwangerschap. Nu baal ik dat ik alweer in ronde vijf zit en heb mezelf voorgenomen niet meer te zoeken..
    Ik hoop dat ik dit deze maand kan volhouden!

Liefs Ingrid

3. Noor1987

Noor1987 Actief lid

Feb 3, 2009
    141
    0
    0
    Uhm.... Ik speur het hele internet af....
    Heel erg eigenlijk. En als ik dan ongi word dat word ik opeens weer wakker en dan denk ik bij mezelf wat ben ik in hemelsnaam aan het doen!!

Dus ik heb afgelopen maand geen symptomen meer gezocht maar gekeken naar babykamers en babynamen enzo.

Verder zijn we bezig met een verbouwing dus zodra ik daar ben denk ik er bijna niet aan. Dat is wel een voordeel.

Leuk topic btw...

Liefs Noor

4. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    2,696
    0
    0
    HR
    Hier net zo hoor! Ik word letterlijk gek van mezelf!

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik speurde ook altijd heel internet en dit hele forum af, op zoek naar de bevestiging dat ik zwanger zou kunnen zijn...
    was altijd bijna opgelucht als ik ongi werd, was die onzekerheid tenminste weer over!

6. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

Feb 22, 2009
    945
    0
    16
    Dat is waar! Als ik dan weer ongi ben, ben ik in die zin opgelucht dat ik me niet meer zo druk hoef te maken en alles 'moet' voelen wat er beschreven staat.

Gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap!

7. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    hier ook zo... 1e ronde... voel helemaal niets vreemds.. Heb voor mijn gevoel geen symptonen, maar ik probeer me ook zo veel mogelijk in te stellen op mijn ongesteldheid (as woensdag is mijn NOD). Het geluk dat het gelijk raak is, denk ik niet te hebben...

wel ben ik net als jullie ook een fanatieke surf-er geworden. :D lees het hele forum door, bekijk al babynamen :), zoek kinderkamers... En gister was het zelfs zo erg dat ik gewoon op mp bood op baby spulletjes :oops: terwijl ik niet eens zwanger ben!!! :S

Volgens mij hoort het er allemaal bij, net als de spanning, teleurstelling, over kinderen zien etc...

8. Jesali

Jesali Lid

Oct 10, 2005
    47
    0
    0
    Ik zit ook te wachten en is ook mijn eerste ronde. Ik vind het moeilijk hoor.
    Ik zit ook dagelijks op het internet op zoek naar een bevestiging, op een of andere manier. Helaas zit er niets anders op dan wachten en hopen dat het mag lukken.
    Het is gewoon leuk om toch een bevestiging te krijgen, oh dat heb ik ook, zal het dan toch zo zijn.
    Nu nog even afwachten ... en dan hopelijk een positieve test!

9. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

Feb 22, 2009
    945
    0
    16
    En het vervelende is..... de verschijnselen van een (vroege) zwangerschap lijken erg op een komende menstruatie. Je kan er gewoon helemaal niets mee...

10. Trees

Trees Niet meer actief

Ik prik twee weken lang in mijn borsten :oops: Als ik zwanger ben zijn ze namelijk aan de buitenkant gevoelig en als ik ongesteld wordt is de hele borst gevoelig. Het is nu langzamerhand echt een tic geworden en het ziet er nogal belachelijk uit als je de hele dag aan je eigen borsten zit te voelen :(

11. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    3,322
    0
    0
    Limburg, Belgiƫ
    Wat een leuk topic!
    Ik heb de eerste 2 rondes ook fanatiek het net afgezocht naar bevestiging en voelde dan spontaan elk symptoom dat ik tegenkwam (raar eigenlijk he)...
    Nu ben ik wat gekalmeerd, maar ik kijk toch nog supergraag op zwangerschapspagina hoor, vind ik gewoon heel gezellig :)
    Is ook heel vervelend dat de eerst symptomen zo erg op de menstruatiesymptomen lijken... Toch niet zo handig gemaakt he een vrouwenlichaam ;)

12. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

In het begin speurde ik ook het i-net af en prikte regelmatig in mijn (.)(.) :)

Nu let ik er eigenlijk niet eens meer op..
    Ik ga er gewoon elke maand automatisch vanuit dat ik weer ongie word.. :rolleyes:

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Tegen beter weten in speur ik ook heel internet af. Ik weet dondersgoed dat het totaal geen nut heeft.
    Deze keer ga ik op vakantie als ik ongesteld moet worden en ik hoop dat afleiding kan vinden in het denken en toeleven naar de vakantie. Tot nu toe geen succes...
    Het lijkt met de ronde langer te duren pfff :-s
    Ik word er een beetje angstig van... ronde 6 alweer!

14. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

Jan 13, 2009
    7,067
    0
    0
    De eerste maand speurden ik wel internet af.
    Nu kijk ik alleen op deze pagina.

We zitten nu in ronde 5, en ik doe eigenlijk niks. Let ook niet op symptomen of zo. Ik denk dat als het zover is, ik het vanzelf wel voel, en anders hebben we er ook een zwangerschap test voor.

Ik heb ook alleen de eerste maand een zwangerschap test gebruikt. Sinds dien wacht ik rustig af of ik ongesteld word of niet.

15. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ahum... *prikt (.)(.)* hahahaha dat doe ik ook. :)

Echt te erg, en ik word vast morgen ongesteld ofzo. Ik leer het nog wel af, in de loop van het eerste halfjaar. Na dat halfjaar haal ik me denk ik in mijn hoofd dat we onvruchtbaar zijn en ga ik daar over lezen. Soms jaagt het me nu al de stuipen op het lijf als ik lees door wat voor mallemolen sommigen moeten gaan voor een kindje :(

16. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

Feb 22, 2009
    945
    0
    16
    Ja ik vrees er ook wel eens voor. Ook al zijn we pas in ronde 5! Maar toch... Daarom wil ik er ook niets over lezen, alleen omdat het mij dan maar meer en meer onzeker maakt!

17. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    1,095
    0
    0
    Ik lees dan altijd de topic over symtomen :oops: want op dat moment heb je dat ook allemaal haha soms word ik echt gek van mezelf :( . ben inderdaad blij als mijn ongi is begonnen want dan kan ik weer verder met frisse moed haha

18. snoebeltje

snoebeltje Bekend lid

Mar 3, 2009
    951
    3
    18
    Ik werk in de psychiatrie
    Haarlem
    CON-TI-NUE op deze site...Pfffff

19. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik ben ondertussen maar opgehouden met het lezen van dingen. Ik heb zoveel overeenkomsten met al die lijstjes dat ik me niks wil inbeelden. Maar ben wel al een tijdje overtijd. Morgen testdag als ik vandaag niet ongesteld word. Ik vind het dooood eng.Vandaag gelukkig veel afleiding want moet veel werken en heb ook nog een etentje met collega's.

Dag meiden! Niet teveel forummen he! ;)

20. palmie

palmie Bekend lid

Jan 22, 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ik word ook letterlijk gek van mezelf, voel niet veel nu dus ben alweer lichtelijk teleurgesteld dat het dit keer weer niet is gelukt want als ik alle symptomen lees..... :(

Share This Page