Cyclus na curretage

Discussion in 'Zwanger worden' started by MamaT, Aug 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaT

MamaT Fanatiek lid

Mar 7, 2009
    1,766
    0
    0
    Hai Dames,

Ik heb op 23 april een curretage gehad. Sindsdien heb ik een cyclus van 35 dagen, 29 dagen en nu dag 38. Helaas nog niet het gevoel dat mijn ongi komt. Ook mijn temp daalt niet, dus menstruatie zit er nog niet aan te komen. Heb verschillende malen een test gedaan en helaas allen negatief. Nu ben ik zo bang dat er toch iets mis is gegaan bij de curretage. Mijn menstruatie de afgelopen 2 keren was ook zo weinig. Herkent iemand dit??

liefs,
    mamaT

2. Loe

Loe Niet meer actief

Ik heb ook een curretage ondergaan, op 16 juli. Ik heb ook geen idee wat er komen gaat. Mijn ei is in ieder geva nog niet geweest (zie tempkaartje).
    volgens mij moet je 4-6 na de curretage ongesteld worden, zeg een uitschieter na 8 weken. Als ik het goed lees heb je dat wel gehad. Tja, ik zou zelf contact opnemen met de gynaecoloog, maar het is maar net hoe lang je zelf af wilt wachten. Ik zou zelf namelijk ook graag een antwoord willen in jouw geval. Misschien dat hij/zij kan kijken met een echo. Dan weet je in elk geval meer.

3. MamaT

MamaT Fanatiek lid

Mar 7, 2009
    1,766
    0
    0
    Ik heb van de week contact gehad met de gyn en die zegt dat het wel goed moet zitten nu ik een menstruatie heb gehad. Ik moet het maar even een jaar aanzien. Dies gek!!! Ik zat er zelf nu aan te denken om ff een aantal dagen te pil te slikken om het op te wekken. Maar weenie of het een goed idee is?

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik wist niet dat je je gyneacoloog al gebeld had , ja als je het eerst een jaar moet aankijken , das makkelijk gezegd ...Als je zelf je menstruatie gaat opwekken heb je dan niet de kans dat ie helemaal door de war gaat ??

Mijn eerste 3 menstruaties waren ook een stuk minder na mijn curretage .......

Share This Page