Hoi meiden, Ik ben benieuwd of jullie iets over kunnen zeggen. Volgens de kaart had ik mijn eisprong rond dag 14/15. Ik had 13 sept een positieve ovulatietest. Ik kan mijn cyclus lengte niet bepalen omdat vorige maand was mijn cyclus een beetje in de waar (had 60 dagen, meestal heb ik 29-30 dagen). Ik hoop dat jullie de onderstaande link kunnen openen.
En nog een vraag, tot wanneer blijven jullie eigenlijk klussen? Ook in de dagen na de eisprong? Tot welke cyclus dag als ik mag vragen?
http://www.fertilityfriend.com/ttc/chartgraph_module.php?d=2012-09-07&mode=a&ts=1348644684&u= Weet iemand waarom zie ik geen rode lijn net als die van jullie temp kaarten? Sorry dat ik te veel vraag.
Hier is meer duidelijk denk ik http://www.fertilityfriend.com/ttc/chartgraph_module.php?d=2012-09-14&mode=a&ts=1348646562&u=
hoi milika, bij de eerste link zie ik jouw kaartje, maar dan niet bij ff. En bij de laatste 3 berichtjes zie ik mijn eigen kaartje als ik op de link klik. wat is je vraag precies? vraag je je af of je eventueel zwanger kan zijn? want dat is heel moeilijk te zien aan de hand van een tempkaartje. sommige kaartjes zien er prachtig uit en dan blijkt diegene toch niet zwanger of andersom. het zegt niet zoveel. of vraag je je af wanneer je eisprong is geweest? aan de hand van dat eerste kaartje vraag ik me af of je wel echt op dag 15 je eisprong had. zou zelf zeggen dat je pas rond dag 24 eisprong hebt, maar misschien geeft FF ook iets anders aan?
Oh ja sorry dat ik zo onduidelijk was, mijn vraag is wanneer mijn eisprong is geweest? FF geeft idd aan dat ik rond dag 24 mijn eisprong had. Hoe kunnen we dat zien? Ik zie dat je zwanger bent, gefeliciteerd!
ik kan alleen je temp kaartje van hier zien.. maar als ik naar je temp kijk denk ik dat je ei later is geweest. aangezien je temp pas later echt stijgt..
Dank je voor je reactie Liesje. Ben nog aan het proberen om mijn ff temp kaart te plaatsen als mijn handtekening.
Ik zit om mijn werk, dus af en toe kijk ik even Hmmm nu zet hij helemaal niets. Ik zou toch zeggen dag 22. Dit komt overeen met je positieve ovulatietest.
Dank je wel voor je reactie, ik kijk nog de volgende paar dagen, hopelijk blijf mijn temp hoog. Eigenlijk na 2 dagen kan ik testen toch? Maar deze keer ga ik ff wachten denk ik om teleurstelling te voorkomen. Dit is mijn 5e ronde maar eerste keer getemperatuurd.
En jaaaa ik ben zwanger!!!!! Heb 18 dagen gewacht en mijn temp blijf boven de coverline, dus vanochtend heb ik getest en meteeen zag ik 2 duidelijke streepjes. Dus meiden, ik zeg op tijd klussen en nog blijven klussen paar dagen na de eisprong. Ik ga proberen om mijn test hier te plaatsen.