Hoi, even een vraagje...stel ik had vorige maand een luteale fase van 15 dagen is die dan elke maand 15 dagen of kan daar ook wel eens verschil inzitten?
Daar kan versschil in zitten. Toen ik stopte met de pil had ik een lf van 11 daarna ben ik de pillen van de Etos gaan slikken omdat ik een wat langere lf wilde en dat lukte. Zie mijn onderschrift. Nu is mijn lf bijna altijd 13 of 14.
Oh oke, ik probeer namelijk te berekenen wanneer precies mijn NOD is, maar omdat het elke maand anders is weet ik niet zo goed waar ik van uit moet gaan.
Toen ik stopte had ik er ook een van 11,maar is dat heel erg als je zwanger wilt worden? Ik hoop het niet..
Ik heb nooit de pil geslikt, maar waarschijnlijk door mijn schildklier problemen een enigsinds wisselende lengte van de cyclus. Kijk maar onder mijn banner daar staan de lengtes van het afgelopen jaar. Als ik daar nou het gemiddelde van neem en naar boven afrond kom ik op 26 dagen en dan zou mijn NOD (en tevens testdag) 16 nov zijn. Als ik uitga van de allerlaatste cyclus, 28 dagen dus is mijn NOD 18 november, wat dus 2 dagen later testen betekend.
Niet erg, maar rond de 14 is beter voor de innesteling zegt de ha. Er zijn er ook genoeg zwanger geworden met een lf van 11 hoor.
Die van mij wisselde wel eens.. wel eens 11 dagen gehad maar ook 15. Vaak was het 12 of 13. Ben toch zwanger geworden onder de 10 dagen is wel een probleem voor het innestelen. 11 Dagen moet in principe genoeg zijn, voor een enkel persoon misschien niet maar dat is vrij zeldzaam hoor
Bij mij is het 12 of 13 of 14. Heb mijn ei ook vaak later, rond dag 19. Oh, Desiree ben jij toch nog spontaan zwanger geworden na 19 rondes... wat geweldig zeg! Nog even wachten voordat de kleine komt..