mijn eerste temp kaart

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door manuelah, 10 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manuelah

manuelah Lid

18 nov 2007
    78
    0
    0
    meeden
    Wie kan mij meer vertellen over mijn kaart.

Hij staat in mijn album.

Liefs manuela

2. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    ik zou zeggen dat je genoeg geklust hebt.
    ha ha

groetjes puck

3. manuelah

manuelah Lid

18 nov 2007
    78
    0
    0
    meeden
    Hihihi ja dat klopt.

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    wat wil je er verder over weten?
    lijkt me duidelijk verder..

5. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Je had een eisprong, maar nu gaat je temp omlaag. Dat is geen goed nieuws, denk ik... Jammer.

6. manuelah

manuelah Lid

18 nov 2007
    78
    0
    0
    meeden
    klopt die temp daling heeft een o veroorzaakt.

Maar het is dus verder goed en heb verder vel ei sprong dus ben wel normaal vruchtbaar zeg maar.

Want mocht dat dan wel zo zijn vraag ik me af waarom ik dan nog niet op de normale manier toch zwanger ben geraakt.

7. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ehh, een o veroorzaakt? Je bent me nu even kwijt.

Als je sex heb in de vruchtbare periode heb je 20% kans op zwangerschap op jouw leeftijd. Dus dat het nu niet raak is, zegt helemaal niets.

8. manuelah

manuelah Lid

18 nov 2007
    78
    0
    0
    meeden
    met een o bedoel ik menstruatie.

Maar 20% is wel erg weinig ja.
    Dus dat wil dan zeggen als je wat ouder bent dan heb je meer ofzo.
    Maar even een vraag hihihihihi

9. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Nee, als je ouder bent wordt die kans per maand juist kleiner. Wat dat betreft zit je dus goed ;). Hou er voor jezelf - al is dat moeilijk - gewoon rekening mee dat het wel een jaar kan duren voor je zwanger raakt... hoop voor je dat het bij jou sneller zal zijn :)

10. manuelah

manuelah Lid

18 nov 2007
    78
    0
    0
    meeden
    dat hoop ik ook want we zijn al zo'n vijf jaar bezig en nog steeds zonder resultaat.

Vandaar dat we ook begonnen zijn met meten maar ja de dokter gaf me niet de juiste advies waardoor ik dus jaren heb gemist.
    Maar gelukkig is bij mijn man wel alles in orde.

dus vandaar dat ik me dus ook afvraagde of ik wel vruchtbaar was maar dat is wel duidelijk aangegeven op mijn kaart.

11. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Jullie hebben 5 jaar onbeschermde seks zonder zwanger te zijn geraakt? In dat geval zou ik na 1 of 2 tempkaartjes als een haas terug gaan naar je huisarts en een doorverwijzing naar de gyn vragen. Neem je tempkaartjes mee naar de huisarts, dan kan hij ze zien. Want 5 jaar is wel erg lang.
    Wat voor verkeerd advies gaf je huisarts je trouwens?
    Kans op zwangerschap neemt inderdaad af me de leeftijd. Op jouw leeftijd is het 20% per maand als je seks hebt in de vruchtbare periode. Als je 35 bent, is het afgenomen naar 15% en als je 38-39 bent, is het afgenomen naar 5%.

Met O wordt trouwens meestal Ovulatie bedoeld!

12. manuelah

manuelah Lid

18 nov 2007
    78
    0
    0
    meeden
    oke dank je wel voor je advies want wou eerst wachten tot maart wanneer ik mijn alledrie sycles heb gehad.
    We hebben inderdaad sex gehad zonder resultaat en de pil heb ik in mijn leven ook bijna niet geslikt hooguit een half jaar dat ik bij hem ben gekomen en we gaan al bijna 7 jaar met elkaar.

Ik ben al wel doorverwezen na de gyn maar dat is in groningen maar dan moet ik drie temp kaartjes hebben.
    Mar wil nu in winschoten vragen omdat ik bij die ziekenhuis beter bekent ben en mijn vriend er bij in de buurt woont.
    Dus morgen direct even een nieuewe aanvraag aanvragen.

Mijn dokter heeft me er niet bij vertelt dat ik op dezelfde tijd moest gaan tempraturen (alleen wanneer ik wakker werd en dat is onregelmatig).
    Dat het beste vaginaal of anaal is had die me ook niet verteld dat heb ik door de tijden heen moeten vinden.
    En gelukkig kwam ik op deze site waar ik die informatie wel heb gekregen.

Bij mijn vriend was alles oke maar die is wel 39.

Deel Deze Pagina