Volgens ff heb ik altijd op de twee dag van positieve testen m'n ei, dus ik denk dat dat verschilt per persoon.
@toeter ik heb wel veel last van zeurderig gevoel en een supergevoelige bm....vroeger voelde ik de eisprong wel maar nu is het heel anders. @jettos dat is dan ook erg laat zeg? Lijkt me ook eerder een uitzondering
Ja, dat hoop ik ook... Las wel op het forum dat ik niet de enige was, maar wel een vd weinige. Tempen valt erg mee. Wilde er ook lang niet aan, gedoe en er veel mee bezig zijn. Maar t heeft me wel zekerheid en inzicht gegeven en ik temp nu alleen nog maar rond m'n ei. Paar daagjes per maand dus. Goedkoper en betrouwbaarder dan ovutesten.... Succes met zwanger worden meid, we zitten beetje in zelfde schuitje....
Hier weer veel opgestoken, bedankt! Deze ronde voor het eerst ovutest gebruikt en een knaller op cd 18. Ik ben heel benieuwd of het testen geholpen heeft. Heb naar mijn idee nog nooit m'n ei voelen springen dus ben daar wel heel benieuwd naar.. Waar moet je op letten?
@jettos voor mijn gevoel hoef ik nog niet te gaan tempen, scheelt ook dat ik al 2 meiden heb en daarom weet dat het gewoon kan. @anemoon nou ik voel alleen een zeurderig gevoel naar de eisprong toe.....voor de mk voelde ik niks. Bij de jongste ook geen dingen gevoeld en hi de oudste weer wel....dus ja he kan allemaal hahaha
Hier bij me vorige zw schap er niet mee bezig geweest dus ook geen ovutestten gebruikt en voelde me eisprong niet en innestelling. Nu dit keer begonnen met ovutestten omdat me lichaam in de war was en dan ben je er meer mee bezig en hoe meer ik erop lette hoe meer ik me ei voelde en innestelling
Lov, in mijn 2de ronde heb ik zeker 10 cb smiley's gehad. Mijn eitje is pas na een dikke week na de eerste positieve ovutest gesprongen. In mijn laatste ronde had in op zondag om 12u 's middags een echte knaller, 's avonds om 21u is mijn eitje gesprongen (heb ik gevoeld, een hele pijnlijke scheut in mijn eierstok en temperatuurstijging de dag erna). Zo zie je maar, het verschilt van vrouw tot vrouw en kan elke ronde anders zijn. 24-48u is het gemiddelde.
Jeetje Daphne een week!! Dat is wel erg lang.... Je hebt ook gelijk....het kan iedere keer heel anders zijn..... Ik ga zo nog een ovu doen en denk wel dat deze minder knalt....en dan is het denk ik wel logisch ook dat mijn ei gesprongen is....of is dat niet zo?
Ja, ik werd er helemaal gek van! Als je ovutest minder knalt dan neemt je LH piek af, dan zou je eitje vandaag of morgen moeten springen. Wil niet zeggen dat hij reeds gesprongen is. Ik weet dat je geen voorstander bent om te tempen maar misschien kan je, als je ovutest heel duidelijk begint te worden gewoon enkele dagen temperaturen? Als je 3 dagen hogere temp hebt gehad weet je dan zeker dat je eitje gesprongen is.
Nee nu nog niet....wie weet hoe ik me voel als het weer niet raak is dat is het misschien wel ga doen...maar voor nu voel ik me nog prima zonder tempen
Wilde jullie wel nog even mijn rijtje laten zien Gister dus die knaller en de dag ervoor en gister sex gehad....vanavond heeft manlief geen zin meer.....maar het moet ook genoeg zijn denk ik
Kan me voorstellen dat mannetje geen zin meer heb er ligt genoeg voorraad klaar om aangevuld te worden. Mooie schema met testjes hoor. Heb alleen geklust na me 1e positieve test 11 uur erna en dag erna ook en ervoor helemaal niet. dus goed gemikt zeggen we maar duim dat jou mannentje dat ook heeft gedaan!!!
Ja is ook zo.....en dat is dan weer met die ovu he .... Dat je bang gaat zijn of je het wel genoeg hebt gedaan grrrrrrr.... Het hangt van geluk af en niet alleen maar veel sex. Oh nu eens benieuwd of we weer zwanger mogen zijn.............dat worden 2 lange weken hahaha
Ik herken het hoor, reden dat we dag na me positieve ovutest nog klustte was omdat ik sochtends een knaller had nog en uur erna negatief. dus was meer voor de zekerheid moet zeggen ovutestten werken zenuwslopend en het wachhtten nog erger enne niet stiekem testten he met ovutestten Je heb in ieder geval geen lange cyclus deze maand als goed is dat is dan wel weer positief
Ja dat klopt....31 dagen en daarmee raakte ik hiervoor ook zwanger Ach vooral nuchter blijven denk ik dan. Vorige keer 3 dagen sex gehad en dat was ook geen garantie natuurlijk.
Het zegt idd niks, of het elke dag is of om de dag of 1x what ever het is kwestie van geluk en dat geluk heb je wel verdiend!!!