Bang voor miskraam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door gingertjuh, 24 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gingertjuh

gingertjuh Actief lid

10 jan 2013
    150
    0
    0
    voedingsassistente, activiteitenbegeleider,
    eindhoven
    Hallo,

Eergisteren heb ik voor het eerst in 2,5 jaar ( en 9 iui behandelingen) een positieve test in handen gehad! Gisteren ook weer een dikke posi test:D:D:D

Maar ik vind het zo moeilijk om te genieten, ik ben zo bang dat het alsnog fout gaat. Aangezien ik dit al 2,5 jaar gewend ben... Elke x als ik naar de wc moet heb ik schrik voor wat ik aan kan treffen, elke buikpijn heb ik schrik... Ik slaap niet meer, zit continu op internet te zoeken hoeveel kans ik heb op een mk en hoe dit aanvoelt...

Ik weet dt de stress helemaal niet goed en dat het altijd 2 kanten op kan gaan...
    Maar ooit voel ik me alsof het mij niet gegund is, aangezien het ook zo lang heeft geduurd...

Herkennen jullie dit? Die onzekerheid, die schrik?

Morgen moet ik de bellen voor de uitslag van mijn bloed en naar de gyno bellen voor een afspraak.
    Gisteren was precies 2 weken na mijn iui. Ik herkende de zwangerschap aan de hevige misselijkheid en pijn in mijn onderrug...

2. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Ik kan me je angst goed voorstellen! Niemand kan die onzekerheid bij je weg nemen,het is een moeilijke tijd waar je doorheen moet. De eerste weken zijn het spannendst.
    Ik duim met je mee dat alles goed mag gaan.

3. gingertjuh

gingertjuh Actief lid

10 jan 2013
    150
    0
    0
    voedingsassistente, activiteitenbegeleider,
    eindhoven
    Dankje wel,

4. Chantalleke

Chantalleke Bekend lid

6 feb 2007
    606
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    Echt waar, toen ik na ruim een jaar weer zwanger was, ging ik geloof ik iedere 10 minuten naar de wc, expres witte onderbroek aan, en elke keer weer....wat als. En toen zat er een klein druppeltje bloed in...ik schrok me werkelijk lam. Schoot gelijk de verdediging in, heel resoluut. Dan maar niet...
    maar...dat is 5 jaar geleden, boefje is al 4.
    Het blijft spannend en ik vrees dat wij ook niet weg kunnen nemen.
    Gefeliciteerd !! Ik hoop...

Deel Deze Pagina