voor mij ongewone symptomen

Discussion in 'Zwanger worden' started by trotsemama2008, Jan 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. trotsemama2008

Jun 6, 2011
    86
    0
    0
    Ik ben 25 Dec 2011 ongesteld geworden na 41 dagen (heb een redelijk lange cyclus), 2 dagen hevig en 3 dagen minder 31 Dec geklust condoom op t laatste moment (zoals al een jaar) 01 Jan j.l geklust op mijn *poes* gespoten (sorry voor de details) 05 Jan geklust condoom laatste moment.
    Nu werd ik zaterdag 07 Jan s'nachts met buikpijn wakker ik dacht misschien iets te veel gehad (bier gedronken was een gezellig avondje vooraf) zal morgen vroeg wel weg zijn, s ochtends nog steeds buikpijn als ik liep erg als ik zat minder, zondagavond onder de douche kwam ik erachter dat ik ook zeer gevoelige borsten had (wat ik anders niet echt heb misschien vlak voor mijn NOD maar verder niet), maandag dinsdag hetzelfde af en toe een zeurende buikpijn en gevoelige borsten, woensdag tegen de middag kroop ik ineen van de buikkrampen, voelde als weeen moest de pijn letterlijk wegpuffen hield ong 3 kwartier aan toen was t ineens weg, de gehele week verder gevoelige borsten, vandaag nog steeds verder heb ik deze week ook last van boeren en winderigheid ook al 2 dagen aan de dunne, rare symptomen ze duiden bij mij op een eventuele zwangerschap, wat ik me niet kan voorstellen omdat ik nooit weet wanneer mn eisprong is, en we al een jaar op t laatste moment een condoom omdoen, is t mogelijk dat je al na een week dingen merkt als je bevrucht bent, en kun je al een eisprong hebben binnen 14 dagen als je cyclus langer is dan 38 dagen gemiddeld?

2. draakje24

draakje24 Actief lid

Dec 31, 2011
    399
    0
    16
    Kan goed zijn je eisprong

Lijkt me door je lange cyclus niet dat je al bevrucht bent omdat je 25 dec 2011 ongesteld bent geworden
    En het is nu 19-01-2012

Aangezien je lange cyclus weet je dus eigenlijk ook niet wanneer je nod is!

3. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Stel dat je zwanger bent, is het dan wel of neit welkom. Vroeg het me af gezien het condoom.

4. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

Nov 29, 2011
    4,414
    0
    0
    Ik neem aan dat je oud en wijs genoeg bent om te weten dat de dingen die je bescrhijft niet echt verstandig zijn als je niet zwanger wilt worden. Ik neem tenminste aan dat je nu niet zwanger wilt worden gezien het condoom gebruik?

Er kunnen zaadcellen in voorvocht zitten, maar neem aan dat je dat weet.

Je cyclus is onregelmatig dus het kan zijn dat je eisprong veel eerder of later is dan dat je zou verwachten.

5. trotsemama2008

Jun 6, 2011
    86
    0
    0
    nee lijkt mij ook niet maar vind t zo vreemd heb mn eisprong ten eerste nog nooit gevoeld, en ten 2e heb nooit zo lang last van gevoelige borsten, En zou ik zo vroeg al een eisprong kunnen hebben gehad dan ivm mijn lange cyclussen?
    Ik ga trouwens van gemiddeld 41 dagen uit elke cyclus, zo weet ik ongeveer wanneer ik het hoor te worden

6. trotsemama2008

Jun 6, 2011
    86
    0
    0
    Nou t is zeer welkom hoor dus dat zou het probleem niet zijn, mijn man wil liever geen 2e vandaar het condoom dat vrouwen zo zwanger kunnen worden dat begrijp ik wel hoor, t is alleen zo rottig dat ik nooit weet wanneer ik mijn eisprong kan verwachten....

7. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

Nov 29, 2011
    4,414
    0
    0
    Beetje vreemd.. ? :S

8. trotsemama2008

Jun 6, 2011
    86
    0
    0
    btw mijn man weet ook dat het niet veilig is op deze manier, niet dat ik hem neerzet als een 'debiel' haha

9. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

Nov 29, 2011
    4,414
    0
    0
    Dus als ik het goed begrijp zijn jullie met een onregelmatig cyclus bewust onveilig aan het vrijen terwijl hij geen 2e kindje wil ?

Vind je het gek als ik jullie niet helemaal snap ?

Als je wilt weten of je zwanger bent zijn daar testjes voor. even wachten tot je op CD 40 zit om te testen denk ik.

10. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

Nov 29, 2011
    4,414
    0
    0
    Daar heb je ovu testen voor...maar die heb je niet nodig als je niet zwanger wilt worden....

Snap je mn verwarring?

11. trotsemama2008

Jun 6, 2011
    86
    0
    0
    weet je wat het is, ik heb zelf het vermoeden dat ik moeilijk zwanger kan worden, mijn man denkt het goed aan te kunnen voelen wanneer het condoom nodig is, dus lijkt het hem wel veilig, hij weet dat ik graag een 2e kindje wil, en hij heeft zo zijn twijfels financieel, maar als het er zit heeft hij er maar mee te leven hij weet namelijk de eventuele consequenties van dit conceptiemiddel en gaat er mee accoord, dus dat hij 100% geen tweede wil is niet waar lijkt me, ik snap hem soms ook echt niet de ene keer wil hij wel de andere keer niet pffff mannen.....ik bedoel pfff Mijn man,,,,

12. trotsemama2008

Jun 6, 2011
    86
    0
    0
    Ja die snap ik heel goed ik denk dat hij het gevoel heeft van als t gebeurd gebeurd het en zo niet ja dan niet heel makkelijk, en ik hoop dat t wel gebeurd haha, snap je t nu?

13. trotsemama2008

Jun 6, 2011
    86
    0
    0
    Zal dus wel mijn eisprong zijn geweest, ben namelijk gisterenavond erachter gekomen dat ik roseverlies had, en even daarna zat er bloed op t toiletpapier, en vanochtend meer dus lijkt dat ik ongesteld ben geworden, wel vreemd altijd een cyclus van 35+ en nu ineens 28:(een jaarlang niet gehad zal even in de gaten houden hoelang ik bloed misschien is eindelijk mn cyclus weer normaal:)

14. trotsemama2008

Jun 6, 2011
    86
    0
    0
    heb nu ong. 2 dagen gebloed het is nu alleen nog een beetje bruin normaal ben ik zeker 4 dagen aan t bloeden hmmm weet t niet meer zal wel moeten afwachten op mn volgende maandstonden

15. trotsemama2008

Jun 6, 2011
    86
    0
    0
    heb nu ong. 2 dagen gebloed het is nu alleen nog een beetje bruin normaal ben ik zeker 4 dagen aan t bloeden hmmm weet t niet meer zal wel moeten afwachten op mn volgende maandstonden

16. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    weet je man ook dat je juist je vruchtbare dagen berekent om toch zwanger te worden??

Mijn man wilde in eerste instantie ook geen 2de,en dan liet hij merken dat hij er toch wel voor open stond en als we het er dan over hadden met vrienden dan zei hij gewoon kei hard dat hij echt geen 2de wilde!!

toen we 6jaar getrouwd waren (9-12-11) hebben we het er over gehad en besloten om er toch maar voor te gaan!

17. trotsemama2008

Jun 6, 2011
    86
    0
    0
    nee dat weet hij niet, mijn man is precies t zelfde tegenover mij staat ie er toch wel voor open, en tegenover familie en vrienden laat ie duidelijk merken dat ie geen 2e wil, zo raar, maar goed misschien in de toekomst....

Share This Page