Innesteling of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pn30, 26 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pn30

pn30 Lid

26 sep 2008
    17
    0
    0
    Hallo allemaal, ik ben nieuw op deze site en zou graag met mensen willen praten over zwanger worden en alles wat daarbij komt kijken.
    Ik ben gestopt met de pil op 5 augustus 2008. Werd ongi op de 31ste dag, veel erger dan normaal, maar goed, ik werd het wel. :D Nu heb ik afgelopen vrijdag een lichtrose/ bruine afscheiding gehad en was mijn buik gevoelig. Dit had ik trouwens vorige maand ook. Het zat me niet lekker en heb toch de HA gebeld en die kon mij vertellen dat het zeer waarschijnlijk met mij ei te maken had, het was de 13de dag van mijn cyclus. Ik moet het wel in de gaten houden, maar als ik me er niet ziek bij voelde, zoals koorts ofzo, dan moest ik het even aankijken tot volgende maand. Nu heb ik sinds een paar dagen een "aanwezige" onderbuik en af en toe steekjes en gisteravond een soort van klein dreuntje (ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven). Vandaag ook weer en daarbij heb ik dat mijn borsten laten merken dat ze er zijn, met golven voel ik dan een tinteling, steekje, ze spelen een beetje op zeg maar. Volgende week, 4 oktober, zou ik ongesteld moeten worden. Kent iemand deze "klachten" wat kan het zijn?
    Ik hoor graag of er meerdere vrouwen zijn die dit herkennen.

Alvast dank :thumup:

Deel Deze Pagina