bedankt voor je reactie .... het is idd gewoon afwachten en moet me gewoon niet zo druk maken want dat zal ook niet meehelpen. nou ik hoop voor jou ook dat je snel zwnger bent, je bent al lang bezig zie ik.... loop je al bij de gyn? enne... waarom vind je dat ik een duidelijke ei he kan toch altijd nog ontpillen zijn, of heb je dan geen eisprong?
Nou ik had pas na 9 maand gestopt te zijn met de prikpil een ongi voor het eerst En toch met een ongi hoef je geen eisprong te hebben Na nog een 5 maand kreeg ik pas een eisprong (dat deed zo zeer dat ik naar het ziekenhuis ging) Wat ik wil zeggen is zonder eisprong heb je geen LT in je lijf en op je Ovu testjes zie je dus echt een verhoging van die hormoon En ik loop ongeveer een jaar bij de gyn nu,en heb al verschillende onderzoeken gehad en er is niks aan de hand Dus is het pure pech dat ik niet zwanger raak...
jeetje, dat jij zo lang hebt moeten wachten op je ongi...... Wel fijn dat je bij de gyn loopt, heeft die ook niets ontdekt waardoor je een korte lf hebt? En hoe lang is jouw lf gemiddeld?
Jolan25; welk merk ovulatietesten gebruik je? Het schijnt wel eens te kunnen verschillen hoeveel hormoon er nodig is om een duidelijke streep te vormen. Dus misschien gebruik je voor jou het verkeerde?
ik gebruik sensitest en als je in mn album kijkt dan zie je de testen van vorige maand en daar zat echt een positieve bij dus ze werken wel bij mij.... straks weer testen en hopen dat hij positief is.... zit nu op dag 17 van cyclus van 28
Mijn LF is normaal die is 15 dagen Dat was het punt niet Gelukkig Ik maakte het hormoon Progesteron niet aan En daarom heb ik deze topic geopend
oh, sorry ik dacht dat je maar geen duidelijk positieve test hebt. Ik heb het ook wel eens gehad hoor dat ik geen ovulatie kon vinden voor een maand. Dat schijnt bij iedereen wel eens voor te kunnen komen. Dat zegt mijn gyn. tenmiste, want iedereen zegt toch weer iets anders. Wel balen als het zo is. Sterkte meid!